| کد خبر: 145892 |

برخورد خودروها بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده با حیوانات

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته یک گربه پالاس در تصادف با خودروهای عبوری جاده منطقه موته به گلپایگان اصفهان از بین رفت.

تین نیوز

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته یک گربه پالاس در تصادف با خودروهای عبوری جاده منطقه موته به گلپایگان اصفهان از بین رفت.

مرتضی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در برخی مواقع حیات وحش به دلیل گرسنگی یا مواردی دیگر از جاده‌ها عبور می‌کنند که خودروهای عبوری بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده به دلیل سرعت زیاد و عدم احتیاط لازم با این حیوانات برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته یک گربه پالاس در تصادف با خودروهای عبوری جاده منطقه موته به گلپایگان اصفهان از بین رفت، افزود: گربه پالاس از گونه‌های جانوری کمیاب و یکی از هشت گربه سان وحشی ایران محسوب می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان داشت: از رانندگان تقاضا داریم در جاده‌های مجاور مناطق حفاظت شده و یا محل عبور حیات وحش به تابلوهای راهنما دقت لازم را مبذول دارند و از سرعت مطمئنه استفاده کنند.

رها سازی یک پرنده حواصیل در طبیعت شهرستان خمینی شهر

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته یک پرنده حواصیل زخمی بود و به دلیل گرما و خشکسالی به منظور پیدا کردن آب به زمین های کاشت برنج وارد شده بود، ابراز داشت: این پرنده پس از تحویل به مرکز توسط دوست‌داران محیط زیست، تیمار، درمان و درطبیعت خمینی شهر رهاسازی شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.