| کد خبر: 145535 |

اعتبار پروژه ملی جاده طالقان-هشتگرد تأمین شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار پروژه ملی جاده طالقان به هشتگرد تأمین‌شده است.

تین نیوز

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار پروژه ملی جاده طالقان به هشتگرد تأمین‌شده است.

محمود بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه راه‌سازی طالقان - هشتگرد، اظهار کرد: این طرح از سال ۸۷ مطرح شد تا بستر معیشت برای ساکنان این مناطق فراهم و همچنین رفت و آمد به آن به‌راحتی هر چه تمام‌تر انجام شود.

وی ایجاد مسیرهای مطلوب در مناطق شهرستانی و روستایی را زمینه‌ساز مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا اعلام کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن هر چه سریع‌تر این راه با افزایش جمعیت روستایی در طالقان مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی سنوات اخیر توجه به مناطق روستایی به‌موجب مهاجرت معکوس از شهر به روستا مورد تأکید مسئولان کشوری، نمایندگان و دولتمردان واقع‌شده به همین جهت در تلاش هستیم بستر تحقق این امر فراهم شود.

وی به کلنگ زنی پروژه تونل مسیر طالقان - هشتگرد در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طبق برآوردهای انجام‌گرفته در صورت تأمین اعتبار به‌موقع این تونل در بازه زمانی یک‌ساله افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

بهمنی بابیان اینکه مسیر طالقان - هشتگرد به طول بیش از ۳۱ کیلومتر به‌صورت رفت‌وبرگشت در شرایط خوبی قرار دارد، افزود: با نهایی شدن پروژه آسفالت این مسیر امکان تردد در آن وجود دارد.

وی بابیان اینکه هم‌زمان با بازدید استاندار البرز از این پروژه شاهد آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر بودیم، خاطرنشان کرد: با ایجاد یک دور برگردان هزار و ۸۰۰ متری امکان حمل‌ونقل در مسیر فراهم خواهد شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتبار لازم برای اتمام این پروژه ملی تأمین‌شده که به‌تدریج با پیشرفت فیزیکی طرح تخصیص  می‌یابد.

وی یادآور شد: بنا بود این مسیر به‌غیر از پروژه تونل در مهرماه سال جاری به اتمام برسد که به سبب نزدیکی به فصل سرما به‌احتمال‌زیاد طی یک سال آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.