| کد خبر: 231218 |

◄ چند ایستگاه مترو تا پایان این دوره مدیریت شهری بهره برداری می شود؟

در توسعه مترو مشکل اصلی ما تامین واگن است و ما به اندازه زیرساخت هایی که ایجاد شده است، واگن نداریم و این مشکل باید به شکل سریع حل شود.

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد 30 ایستگاه مترو تا انتهای این دوره مدیریت شهری به بهره برداری می رسد که هر ایستگاه بیش از ۳۰ هزار مسافر را به شبکه حمل و نقل ریلی اضافه می کند.

به گزارش تین نیوز، پیروز حناچی شهردار تهران 22 اردیبهشت در مراسم آغاز عملیات خط ۱۰ مترو تهران با بیان این مطلب گفت: در توسعه مترو مشکل اصلی ما تامین واگن است و ما به اندازه زیرساخت هایی که ایجاد شده است، واگن نداریم و این مشکل باید به شکل سریع حل شود.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری به طور متوسط ۱۰ کیلومتر در سال به مترو افزوده شد و علاوه بر زحماتی که در دوره های قبل بود تلاش شد این حرکت زمین نماند، هر چند که شرایط اقتصادی ما به شدت حاد بود و مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه آمریکا و کرونا پیش آمده بود اما همواره دو موضوع اصلی یعنی ترافیک و آلودگی در دستور کار ما بوده است.

وی افزود: البته اعتقاد دارم که حمل و نقل عمومی تهران موضوعی حاکمیتی است و به اندازه اهمیتی که دارد، مورد پشتیبانی قرار نگرفته است و باید از آن پشتیبانی شود.

وی با تاکید بر اتصال شهرهای اقماری تهران به مترو گفت: مترو به هشتگرد رسید، مترو پرند در دستور کار است و  ایستگاه فرودگاه امام به زودی به پرند متصل خواهد شد و این اتفاق مطمئنا بهره وری مترو را بالاتر می برد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.