| کد خبر: 171147 |

◄ با شروع تحریم‌ها زمان اتکا به اقتصاد درون زا فراهم شد

داخلی‌سازی قطعات و تعمیر و نگهداری هواپیما در داخل باعث بی‌تأثیری تحریم‌ها بر صنعت هوایی می‌شود.

تین نیوز

داخلی‌سازی قطعات و تعمیر و نگهداری هواپیما در داخل باعث بی‌تأثیری تحریم‌ها بر صنعت هوایی می‌شود. صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در 40 سال پس از پیروزی انقلاب ایران هیچ‌گاه از تحریم‌ها خارج نشد اکنون نیز تغییر چندانی در وضعیت کشور با آغاز دور جدید تحریم‌ها صورت نخواهد گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، بدری بابیان اینکه در دوران دفاع مقدس تحریم‌هایی بیشتر از اکنون را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: در شرایط فعلی با توجه به عدم‌تغییر رویه کشورهای استکباری رویه ایران نیز پایداری خواهد بود.

او با اشاره به برگزاری نشست‌های مستمر کمیسیون عمران با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و همچنین سازمان هواپیمایی کشور درخصوص آینده صنعت هوایی کشور با آغاز دور جدید تحریم‌ها، تصریح کرد: تمهیداتی درخصوص تأمین قطعات، نگهداری و بحث تعمیرات هواپیماهای موجود اندیشیده شده است.

بدری بابیان اینکه مدیریت صحیح می‌تواند اثرات تحریم‌ها را به حداقل ممکن برساند، گفت: هیچ‌گونه نگرانی درخصوص آغاز دور جدید تحریم‌ها وجود ندارد زیرا کشور ما دشمنی‌های بسیاری سربلند خارج‌شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید براینکه فرصت پیش‌آمده در حوزه تحریم‌های جدید تلنگری برای اتکا به توانمندی‌های داخلی است، افزود: خوشبختانه تولید بسیاری از قطعات هواپیما در داخل کشور و در شرکت‌های تخصصی از سوی جوانان این مرزوبوم صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه بسیاری از موضوعات مرتبط با نگهداری و تعمیر قطعات هواپیما در سال‌های گذشته از سوی متخصصان داخلی صورت گرفته است، تصریح کرد: در فرصت پیش‌آمده نیز زمان اتکا به اقتصاد درون‌زا فراهم‌شده است.

از فردا فاز اول تحریم‌های آمریکا علیه ایران آغاز می‌شود و بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بیم آن دارند که این تحریم‌ها موجب فلج شدن اقتصاد ایران شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.