| کد خبر: 192153 |

موسوی بیوکی:

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ترافیک هوایی کشور، خرید هواپیماهای جدید ضروری است، اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم هواپیماهای نو خریداری کنیم، بنابراین خرید هواپیماهای دست دوم باید در دستور کار قرار گیرد.

تین نیوز
نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ترافیک هوایی کشور، خرید هواپیماهای جدید ضروری است، اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم هواپیماهای نو خریداری کنیم، بنابراین خرید هواپیماهای دست دوم باید در دستور کار قرار گیرد.
 
به گزارش تین نیوز، به نقل از فصل تجارت نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به استفاده از تکنولوژی تعمیر هواپیما و اورهال کردن آن ها، دیگر موضوع عمر هواپیما در اولویت قرار نمی گیرد، زیرا با بهسازی هواپیماهای موجود می توان حمل و نقل هوایی کشور را سر پا نگه داشت.

سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ، با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور، گفت: میانگین عمر ناوگان هوایی کشور قبل از خرید چند فروند هواپیما حدود 25 سال بود که با خرید آن ها، میانگین عمر ناوگان به حدود 23 سال رسید، اما با گذشت دو سال، میانگین عمر هواپیماهای داخلی بار دیگر بالا رفته است.

خرید هواپیماهای دست دوم باید در دستور کار قرار گیرد

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم ترافیک هوایی کشور، خرید هواپیماهای جدید ضروری است، اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم هواپیماهای نو خریداری کنیم، بنابراین خرید هواپیماهای دست دوم باید در دستور کار قرار گیرد.

پیشرفت متخصصان ایرانی در تکنولوژی تعمیر و اورهال هواپیما

ایرلاین های داخلی در تکنولوژی تعمیر هواپیما به نقطه ای رسیدند که می توانند هواپیماها را اورهال کنند، این مسئله موجب می شود که ما با بهترین روش از هواپیماهای دست دوم استفاده کنیم

وی افزود: ایرلاین های داخلی در تکنولوژی تعمیر هواپیما به نقطه ای رسیدند که می توانند هواپیماها را اورهال کنند، این مسئله موجب می شود که ما با بهترین روش از هواپیماهای دست دوم استفاده کنیم.

با اورهال کردن هواپیما، دیگر موضوع عمر حمل و نقل هوایی در اولویت قرار نمی گیرد

موسوی بیوکی ادامه داد: با توجه به استفاده از تکنولوژی تعمیر هواپیما و اورهال کردن آن ها، دیگر موضوع عمر هواپیما در اولویت قرار نمی گیرد، زیرا با بهسازی هواپیماهای موجود می توان حمل و نقل هوایی کشور را سر پا نگه داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: امروز کارشناسان فنی حمل و نقل هوایی کشور آنقدر قابل و قوی شدند که به سرعت تشخیص می دهند که آیا یک هواپیما قادر به پرواز و حمل مسافر است یا خیر، البته بعد از حوادث چند سال گذشته، استانداردهای چک و نگهداری هواپیما بسیار بالا رفته و سختگیرانه تر شده است.

وزارت راه باید نسبت به پایین آوردن میانگین عمر ناوگان حمل و نقل هوایی اقدام کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی برای پایین آوردن میانگین عمر ناوگان حمل و نقل هوایی باید اقدام به خرید هواپیماهای دست دوم از کشورهای اروپایی کند.

منبع: فصل تجارت

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین