بازدید سایت : ۱۰۲۶۰۸
| کد خبر ۲۹۸۰۴۴
کپی شد

جهش ریلی اصفهان؛ تحول در مسیر مشک-سیستان با حذف ایستگاه مشک

در اقدامی دیگر برای ارتقای شبکه ریلی کشور، عملیات برگرداندن واریانت بلاک مشک – ورزنه در راه‌آهن اصفهان با موفقیت انجام شد.

تین نیوز |

 

در اقدامی دیگر برای ارتقای شبکه ریلی کشور، عملیات برگرداندن واریانت بلاک مشک – ورزنه در راه آهن اصفهان با موفقیت انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، پروژه رگرداندن واریانت بلاک مشک – ورزنه در راه آهن اصفهان  با حضور محمدرضا چنگانی، مدیرکل راه آهن اصفهان، به سرانجام رسید و زمینه ساز حذف ایستگاه مشک و تسریع در تکمیل خط دوم قطعه مشک – سیستان شد. این تحول، نویدبخش افزایش ایمنی، سرعت سیر و بهره وری قطارها در یکی از کلیدی ترین کریدورهای ریلی ایران است.

این عملیات، بخشی از برنامه جامع راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای بهینه سازی زیرساخت های ریلی است، با هدف حذف ایستگاه مشک و روان سازی حرکت قطارها در مسیر مشک – سیستان اجرایی شد.

حذف این ایستگاه، با کاهش زمان توقف و بهینه سازی مسیر، گام مهمی در راستای افزایش کارایی شبکه حمل ونقل ریلی به شمار می رود.

محمدرضا چنگانی اظهار داشت: «این پروژه نه تنها ایمنی سفرهای ریلی را تقویت می کند، بلکه با افزایش سرعت جابجایی بار و مسافر، به توسعه اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.» وی افزود که تکمیل خط دوم مشک – سیستان تا پایان سال جاری در اولویت قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    هوش مصنوعی در حمل ونقل و ترانزیت چه نقشی دارد شرکت های خصوصی سرمایه گزاری کنند سودببرند

  • اشنا پاسخ

    یک توضیح درست وحسابی درتشریح چگونگی فایده این طرح نمی توانیدبدهید؟