| کد خبر: 156596 |

◄ تکمیل نیمی از محور بابا میدان-بهبهان

خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از محورهای استان فارس گفت: محور بابا میدان – بهبهان بخشی از بزگراه اهواز-شیراز و از اولویت‌های شهرستان کهکیلویه و بویراحمد است که تاکنون ۴۶ کیلومتر آن تکمیل و ۵۸ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

تین نیوز

خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از محورهای استان فارس گفت: محور بابامیدان-بهبهان بخشی از بزگراه اهواز-شیراز و  از اولویت‌های شهرستان کهکیلویه و بویراحمد است که تاکنون ۴۶ کیلومتر آن تکمیل و ۵۸ کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خادمی گفت: محور بابامیدان-گچسارا-بهبهان نواحی جنوب غربی کشور را از طریق شیراز به شرق کشور متصل می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور دشت ارژن-قائمیه اظهار داشت: این محور به طول ۱۱۹ کیلومتر است که تاکنون ۹۸ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و عملیات راه‌سازی در ۲۱ کیلومتر باقیمانده آن در حال انجام است.

خادمی در ادامه گفت:‌اتمام پروژه مسیر تنگ ابوالحیات علاوه بر ایمن‌سازی محور ابوالحیات به دشت ارژن تاثیر بسزایی در کوتاه شدن زمان تردد وسایل نقلیه و کاهش مصرف سوخت دارد.

خادمی در بازدید از روند احداث بزرگراه بابامیدان-گچسارا-بهبهان اعلام کرد: با افزایش تعداد ماشین‌آلات در قطعه دوم این محور، روند احداث پروژه شتاب بیش‌تری گرفته و با افزایش شیفت‌های کاری طی ماه گذشته شاهد بازده چند برابری هستیم.

وی افزود: عملیات خاکی، ابنیه فنی و روسازی بیش از دو برابر افزایش یافته است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه مراحل تکمیل را طی می‌کند.

وی افزایش شیفت‌های کاری را منجر به تکمیل انجام عملیات اجرایی در ۱۳ کیلومتر دیگر این محور عنوان و اضافه کرد: به زودی بخش دیگری از این محور آماده بهره‌برداری است.

خادمی همچنین از محور برازجان-کنارتخته-قائمیه-بابامیدان بازدید کرد وگفت: این محور به طول ۱۳۴ کیلومتر است که در حال حاضر ۶۱ کیلومتر آن زیر عبور ترافیک قرار دارد، ۵۳ کیلومتر آن در حال انجام عملیات و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در حال بازنگری و تکمیل مطالعات است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.