| کد خبر: 140685 |

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه جاده ارتباطی زیلایی نادرترین پروژه در کشور است

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه جاده ارتباطی زیلایی از بزرگترین پروژه های عمرانی راهسازی روستایی است که در کشور نادرترین پروژه است.

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه جاده ارتباطی زیلایی از بزرگترین پروژه های عمرانی راهسازی روستایی است که در کشور نادرترین پروژه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد علی علیمردانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این محور کاملا به سمت چهار محال و بختیاری باز شده و امکان تردد بارهای سنگین نیز از این محور وجود دارد.

وی با بیان اینکه که این منطقه در چند سال گذشته از محرومترین نقاط استان بوده است، گفت: 35 کیلومتر جاده سازی در این منطقه کار شده و سخت ترین و مشکل ترین پروژه در راهسازی کشور بوده است.

علیمردانی این پروژه جاده سازی را یک الگوی راهسازی در کشور عنوان کرد و گفت: حدود 16 کیلومتر انشعابات باقی مانده طرح نیز به مناقصه رفته و عملیات اجرای آن به زودی شروع می شود.

وی با بیان اینکه حدود 11 هزار نفر در این منطقه ساکن هستند، افزود: مردم منطقه در گذشته مجبور بودند برای رساندن خود به مرکز استان ساعتها راهپیمایی کنند و با تدابیر وزارت راه و شهرسازی و مسئولین استان با اختصاص اعتبار ویژه توسط وزارت راه و شهرسازی توانستیم این امر را محقق کرده و به سرانجام برسایم.

علیمردانی تصریح کرد: اعتبار صرف شده برای این 35 کیلومتر 17 میلیارد تومان است و وانشعابات نیز حدود هفت میلیارد اعتبار اولیه دارد که در آینده اضافه می شود.

وی افزود: دو هزار خانوار از مزایای این جاده استفاده کرده و تا دو ماه آینده اجرای انشعابات و بهسازی و احداث و آسفالت انشعابات آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.