| کد خبر: 268961 |

جاده های کاشان باز و تردد روان است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کاشان گفت: تمام مسیرهای منتهی به کاشان و راه های مواصلاتی و شریانی بدون هیچ مشکلی باز و تردد روان است.

تین نیوز

علی اکبر آقایی با بیان اینکه در حال حاضر راه های شریانی کاشان به تمام نقاط باز است و تردد روان صورت می گیرد، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی راهداری مشکلی در مسیر راه های مواصلاتی پیش نیامد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازایمنا، آقایی افزود: با آغاز بارش برف از روز شنبه تا صبح امروز، پنجشنبه، دهم اسفند در منطقه کاشان، ۳۰۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی، شن پاشی و نمک پاشی در محورهای اصلی و شریانی و روستایی شهرستان کاشان به صورت رفت و برگشت با به کارگیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به همراه ۴۵ نفر از کارکنان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کاشان خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۵۰ تن شن و نمک در راه های اصلی و شریانی شهرستان استفاده شده است و راهداران از همان ابتدای بارش ها در راه های حوزه شهرستان کاشان در حال انجام خدمت و امدادرسانی هستند و امدادرسانی به بیش از ۵۰ خودروی گرفتار در برف توسط راهداران انجام شده است.

آقایی اضافه کرد: طی این مدت، ۲۰۰ تن شن و نمک از محل اداره در اختیار سازمان هایی همچون شهرداری های اقماری، بخشداری ها و شرکت های خصوصی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت اول راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کاشان تردد روان در محورهای شریانی و اصلی این منطقه است، تصریح کرد: با توجه به امکانات، ماشین آلات و تجهیزات این اداره اولویت اصلی، باز نگه داشتن محورهای اصلی و شریانی حوزه شهرستان کاشان است و در صورت پایدار شدن هوا و باز بودن محورهای اصلی و شریانی، خدمت رسانی در محورهای روستایی و فرعی آغاز می شود، از شهروندان تقاضا می شود در زمان بارش برف از تردد در محورهای فرعی و روستایی برف گیر خودداری کنند و سفر خود را تا بهبود شرایط جوی به تعویق بیندازند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کاشان ادامه داد: از تمام شهروندان تقاضا می شود در صورت ضرورت سفر، تجهیزات سفر زمستانی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.