| کد خبر: 262222 |

◄ برگزاری کارگاه سیستم کراس استاپ توسط شرکت ایرید در نمایشگاه دهم ریلی

به گزارش خبرنگار تین نیوز، کارگاه آموزشی طراحی و ساخت سیستم کراس استاپ در دهمین نمایشگاه بین المللی صتعت ریلی برگرار شد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، کارگاه آموزشی طراحی و ساخت سیستم کراس استاپ در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ریلی برگرار شد.

بر اساس این گزارش، این سیستم به  منظور تثبیت قطعه تکه مرکزی  بر روی تراورس و جذب ضربات وارده بر تکه مرکزی مطابق استانداردهای اروپا و مورد استفاده قرار می گیرد.

مهندس ملک آبادی، مدیر مهندسی و توسعه شرکت ایرید با بیان اینکه سیستم کراس استاپ باعث افزایش چشمگیر ایمنی و عمر تکه مرکزی می شود، گفت: این سیستم در عین حال باعث کاهش هزینه های تولید،  تعمیر و نگهداری و راحتی نصب و مونتاژ سوزن ریلی نیز می گردد.

وی خاطرنشان کرد: این قطعه در اغلب کشورهای اروپایی در خطوط با سرعت بالا تا 250 کیلومتر بر ساعت و خطوط با بار محوری بالا استفاده می شود.

وی تصریح کرد :با افزایش سرعت قطارها و همچنین بار محوری، شدت ضربات وارده برقطعه تکه مرکزی نیز به همان نسبت افزایش می یابد.
مدیر مهندسی و توسعه شرکت ایرید، با اشاره به اینکه قطعه تکه مرکزی در انتهای سوزن نصب می گردد که باعث هدایت قطار از مسیر مستقیم به مسیر انشعابی می شود، افزود :  این قطعه به لحاظ عملکردی، تکنولوژیکی و اقتصادی یکی از حیاتی ترین قطعات سوزن است که به آن قلب سوزن نیز می گویند.

شایان ذکر است؛ این مجموعه مشکل از 9 عدد قطعه با شماره فنی است که همگی توسط شرکت ایرید در داخل کشور تولید می شوند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.