| کد خبر: 269537 |

افزایش نرخ کرایه تاکسی در همدان

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهرهمدان از افزایش نرخ کرایه تاکسی های همدان خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی در خطوط مختلف شهر همدان از ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهرهمدان از افزایش نرخ کرایه تاکسی های همدان خبرداد و گفت: نرخ کرایه تاکسی در خطوط مختلف شهر همدان از ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی حیدری اظهارکرد: هر ساله در دوره های قبل چند ماه بعد از آغاز سال جدید نرخ کرایه تاکسی اعمال می شد که مشکلاتی برای این قشر ایجاد می شد.

وی با بیان اینکه امسال و دراین دوره تلاش شده قبل از سال جدید قیمت های جدید به تاکسیرانان داده شود، تصریح کرد: براین اساس نرخ کرایه تاکسی در خطوط مختلف شهر همدان از ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به مشکلات معیشتی تاکسیرانان، خاطرنشان کرد: در بعضی از خطوط که مشکل داشتند تا ۳۵ درصد هم افزایش نرخ اعمال شده است.

وی درباره استفاده کارتخوان توسط تاکسیرانان همدان، بیان کرد: با توجه به اینکه بر تراکنش های کارتخوان مالیات اعمال می شود استفاده از کارتخوان در برخی خطوط کاهش یافته که لازم است سیستم پرداخت های خرد شهروندان توسط شهرداری راه اندازی شود.

حیدری با بیان اینکه سیستم پرداخت های خرد شهروندی در خطوط تاکسی در بودجه شهرداری دیده شده است، تصریح کرد: شهرداری تاکنون اقدام به راه اندازی این سیستم نکرده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهرهمدان با اشاره به نوسازی ۱۰۰ دستگاه ناوگان تاکسیرانی همدان، اظهارکرد: قرار بود ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر همدان نوسازی شوند که تا کنون ۱۰۰ دستگاه موفق به دریافت حواله خودرو شدند و ۷۰ دستگاه دیگر به علت پرداخت دیرهنگام سهم شهرداری هنوز نتوانستند حواله دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.