| کد خبر: 94700 |

تصادف مرگبار در مسیر بندر خمیر به بندر لنگه این بار جان ۴ نفر را گرفت

تین‌نیوز| در تصادفی مرگبار در محور بندر خمیر به بندرلنگه چهار نفر در دم جان باختند.

 
صبح امروز در برخورد سواری پژو 405 با یک دستگاه پراید چهار نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
 
این تصادف در کیلومتر 50 جاده پل غار بندرلنگه محور بندرلنگه به بندر خمیر رخ داد که به گفته شاهدان علت تصادف انحراف به چپ خودروی پراید است که از محور بندر خمیر به سمت بندر لنگه در حال حرکت بوده است.

همچنین خودروی سواری پژو شخصی از سمت بندرلنگه به بندرعباس به چهار نفر مسافر در حال حرکت بوده که پس از برخورد با خودروی پراید دو نفر از سرنشینان پژو در جا جان باختند و سه نفر نیز به علت جراحات شدید به بیمارستان منتقل شدند.

دو سرنشین خودروی پراید نیز در جا جان باختند، کمتر از چند روز از مرگ دو جوان بندرلنگه‌ای در این محور نگذشته بود که شدت تصادفات ناگوار این جاده که بوی خون می‌دهد، به رنج مردم این منطقه افزوده است.

این‌ تصادف برگی دیگر از تصادفات در محور بندرلنگه به بندر خمیر در مسیر بندرعباس را ورق زد.

در سال‌های اخیر به علت تردد بیش از حد تریلی‌ها و ماشین‌های سنگین، کم‌عرض و غیراستاندارد بودن جاده شاهد تصادفات بی‌شماری هستیم که سبب کشته و زخمی شدن بسیاری از هم‌وطنان شده و این موضوع نیازمند توجه بیشتر مسؤولان به جاده‌های شهرستان بندرلنگه است.

محور خمیر به بندرلنگه افراد زیادی را به کام مرگ کشاند و در واقع لقب جاده مرگ توصیف بسیار خوبی برای خطرات آن است، یکی از مواردی که به حد زیادی دل مردم بندرلنگه را به درد آورد از دست‌دادن چند عضو یک خانواده و تکرار مکرر حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر در این منطقه است.

شایان ذکر است پروژه عریض‌کردن این محور در مسیر جاده پل غار سه سال است که به سرانجام نرسیده و لاک‌پشتی پیش می‌رود و مدتی هم متوقف مانده و علت اصلی پیش نرفتن کار را نبود اعتبارات ذکر کرده‌اند، حال مردم تا به کی باید شاهد از دست دادن عزیزانشان باشند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.