| کد خبر: 202747 |

◄ انتشار شماره تازه صنعت حمل‌ونقل با نگاه ویژه به آزادراه تهران-شمال

در شماره 373 ماهنامه صنعت و حمل‌ونقل گفتگویی با سید بهلول حسینی مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال شده است که وی توضیحاتی در خصوص دلایل عدم افتتاح این پروژه طبق وعده‌های داده شده، ارائه کرده است.

تین نیوز

تازه‌ترین شماره از ماهنامه صنعت حمل و نقل، منتشر شد.

در شماره 373  ماهنامه صنعت و حمل‌ونقل گفتگویی با سید بهلول حسینی مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال شده است که وی توضیحاتی در خصوص دلایل عدم افتتاح این پروژه طبق وعده‌های داده شده، ارائه کرده است.

به گزارش تین نیوز، یکی دیگر از گزارش‌هایی که  در این ماهنامه منتشر شده، شناسایی و موانع توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای در خراسان رضوی است.

سید رسول میراحمدی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی نورالرضا اصفهان در گفتگویی که داشته به پیچ‌وخم محدودیت‌های راه‌آهن در بخش مسافری اشاره کرده و گفته است: آمارها نشان می‌دهد که تعداد جابه‌جایی مسافر و به‌طور کلی مجموع مسافرت‌ها در بخش جاده‌ای، ریلی و دریایی در ایران از سال 97 تاکنون کاهش قابل‌توجهی داشته که این حاکی از آن است که اقبال عمومی نسبت به حمل‌ونقل عمومی کاهش‌ یافته زیرا مسافران بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های ریلی را ندارند به همین دلیل به سراغ جاده می‌روند.

محمدرضا روشندلی کارشناس حمل‌ونقل یادداشتی در خصوص تأثیرات تحریم بر صنعت دریایی نوشته و در آن اشاره کرده است که اعمال تحریم‌ها در صنعت دریایی در جهان موضوع جدید و نویی نیست و با نگاهی به تاریخ اثراتی از اعمال تحریم‌ها  قابل‌ردیابی است.

یکی دیگر از مصاحبه‌های انجام گرفته در بخش حمل و نقل هوایی که خواندنی است گفتگو با اصغر فخریه کاشان مقام اول ایران در خرید هواپیماهای برجامی است که وی گزارش کلی در خصوص مدت یک‌ساله برجام که موفق به ورود 16 فروند هواپیما به ایران شده توضیحاتی داده است.

حال حمل‌ونقل مسافری خوب نیست، زندگی هوشمند در جامعه هوشمند، رابطه ناکارآمد ریل و معدن، کمبود لوکوموتیو حلقه مفقوده بهره‌وری پایین ریل از جمله گزارش‌هایی است که می‌توانید در این شماره از ماهنامه صنعت حمل‌ونقل بخوانید.

45

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.