| کد خبر: 256134 |

ادعای مدیرعامل هواپیمایی ترکیه:

◄ ترکیش ایرلاینز خوشمزه ترین ایرلاین جهان است!

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیه با اشاره به تلاش این ایرلاین برای کسب یکی از بالاترین رتبه های کیترینگ جهان مدعی شد خدمات آشپزی ترکیش ایرلاینز در جهان تک است!

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیه با اشاره به تلاش این ایرلاین برای کسب یکی از بالاترین رتبه های کیترینگ جهان، مدعی شد خدمات آشپزی ترکیش ایرلاینز در جهان تک و منحصر به فرد است!

به گزارش تین نیوز، در حالی که ایرلاین هایی ایرانی در مشکلات گوناگون دست و پا می زنند و تنها چیزی که در آنها مورد توجه قرار نمی گیرد یا نمی تواند مورد توجه باشد، کیفیت غذاهایی است که برای مسافران پروازها سرو می شود، ایرلاین مشهور کشور همسایه در حال پی در پی قله های موفقیت های تازه است.

مدیریت صحیح، برنامه ریزی علمی و حمایت منطقی و همه جانبه نتایج شگفت انگیز خود را در صنعت هوانوری ترکیه به وضح نشان داده و اکنون ترکیش ایرلاینز نکاتی را در کانون توجه خود قرار می دهد که مزیت های این شرکت را در بازار رقابتی هوانوردی جهان، خاص و منحصر به فرد کند.

شاید اگر مسافران هوایی از امنیت، سرعت، دقت و برخورد حرفه ای چند ایرلاین مختلف مطمئن باشند تنها نکته ای که بتواند آنها را به سوی یکی از آنها جذب کند، خوشمزه تر بودن غذاهای آن ایرلاین است.

این همان نکته ای است که احمد بولات مدیرعامل ترکیش ایرلاینز به آن پی برده و درصدد است خوشمزگی غذاها را به عنوان مزیتی رقابتی در میان سایر مزایای این ایرلاین تثبیت کند.

بولات دراین ‌باره به یورونیوز گفته است: «خدمات آشپزی هواپیمایی ترکیه واقعا در جهان تک است. نحوه تهیه و طبخ غذاهایی که در پروازهای ترکیش ایرلاینز سرو می شود منحصر به فرد است و ما اسرار طبخ این غذاهای خوشمزه را حفظ می کنیم. تنها نکته ای که درباره علت خاص بودن غذاهای این ایرلاین می توان گفت این است که ۸۰ درصد از مواد اولیهٔ غذاهایی که ما در ترکیش ایرلاینز سرو می کنیم در ترکیه تهیه می ‌شود و غذاها، به صورت تازه و روزانه در محل طبخ می شود. ضمنا نباید این نکته را فراموش کرد که برای نهایی‌ کردن دستور تهیه غذاها سرآشپزان بسیار مجربی با شرکت هواپیمایی ترکیه همکاری می کنند.  

به گفته وی، ترکیش ایرلاینز با تمرکز بر افزایش کیفیت غذاهای خود برنامه ریزی گسترده ای برای جذب مسافران انبوه از ژاپن، آمریکا، چین و کره انجام داده است و به زودی ستاره میشلن ، یکی از بالاترین مدارک آشپزی جهان، را از آن خود خواهد کرد.

شایان ذکر است در ایران شرکت های هواپیمایی دغدغه افزایش کیفیت غذا و تبدیل این سرویس ها به مزیت رقابتی را ندارند چرا که اساسا مدتی است بلیت هواپیما کمیاب و حتی نایاب شده و مسافران وقتی بلیت را با سختی و با قیمت های چند برابر خریداری می کنند، دیگر این که چه غذایی در پرواز برای آنها سرو می شود، اهمیتی نخواهد داشت!

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.