| کد خبر: 270199 |

امکان نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه فنی در اصفهان فراهم است

مسئول کمیته حمل ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به امکان نوبت دهی آنلاین معاینه فنی خودروها گفت: در همین چند روز ابتدایی سال ۵۹۰۰ خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کرده اند.

تین نیوز

مسئول کمیته حمل ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه امکان نوبت دهی آنلاین برای معاینه فنی خودروها فراهم است، گفت: در همین چند روز ابتدایی سال ۵۹۰۰ خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیدعلی عبدالهی با اشاره به خدمات رسانی مراکز معاینه فنی خودرو در ایام نوروز اظهار کرد: یکی از خدماتی که شهرداری اصفهان و سازمان مدیریت حمل ونقل و بار شهرداری به شهروندان و مسافران ارائه می کند، اداره خدمات معاینه فنی است؛ به همین منظور در اصفهان ۸ مرکز معاینه فنی خودرو داریم که به صورت کامل در ایام نوروز خدمت رسانی می کنند که آمار بسیار خوبی از مراجعه شهروندان و مسافران به این مراکز را داریم.

عبدالهی با بیان اینکه الگوی سفرها در ایام تعطیلات تغییر می کند و مسافرت و پیک دوم سفرها را در نیمه دوم تعطیلات شاهد هستیم که در این راستا از مراجعه مردم به مراکز معاینه فنی قدردانی می کنیم، افزود: در همین چند روز ابتدایی سال ۵۹۰۰ دستگاه خودروی سبک به مراکز معاینه فنی شهر اصفهان مراجعه کرده اند.

وی در خصوص ساعات کاری این مراکز گفت: ساعات خدمات رسانی مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۴:۲۰ است.

وی ادامه داد: مراکز معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان، مرکز معاینه فنی جی، مرکز تاکسیرانی در بلوار فرزانگان، مرکز راهور، مرکز شفق در منطقه ۱۳، مرکز معاینه فنی بهار در منطقه ۱۵، ارغوانیه، مرکز حمایت در منطقه ۱۴ و مرکز امیرکبیر است که برای خدمت رسانی به شهروندان آماده اند.

عبدالهی یادآور شد: امکان خوبی هم برای نوبت دهی آنلاین مراکز معاینه فنی فراهم شده است و شهروندان عزیزمان علاوه بر اینکه می توانند با مراجعه حضوری نسبت به معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند، می توانند با مراجعه به نشانی Fani.hamlebar.com وارد سامانه نوبت دهی آنلاین معاینه فنی خودروی شهر اصفهان شوند و روز، ساعت، مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند و با آرامش خاطر به مراکز مد نظر مراجعه داشته باشند تا در صف های طولانی معاینه فنی قرار نگیرند.

مسئول کمیته حمل ونقل بار درون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه مراکز معاینه فنی خودروی شهر اصفهان پراکندگی بسیار خوبی در همه نقاط شهر دارد و ساعات و روزهای خدمت رسانی به مردم در همه ایام است، تفاوت چندانی در روزهای هفته وجود ندارد اما قطعاً در ایام پایان هفته مراکز ما شلوغ تر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.