| کد خبر: 187303 |

افتتاح دو مرکز معاینه فنی در اسدآباد

شهردار اسدآباد گفت: در سال جاری ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

تین نیوز

شهردار اسدآباد گفت: در سال جاری ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان سبزه ای، شهردار اسدآباد بیان کرد:برای راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد ۲ نفر دعاوی بوده که دعاوی این افراد به دیوان رفته و با توجه به یکسان بودن و شباهت دعاوی هر دو متقاضی، بر اساس رای دیوان قرار است ۲ مرکز معاینه فنی در این شهرستان راه اندازی شود که منتظر رای دوم دیوان هستیم.

وی افزود:راه اندازی این ۲ مرکز معاینه فنی با رای دیوان در سال جاری پس از سال‌ها به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم اسدآباد محقق خواهد شد.

شهردار اسدآباد در رابطه با وجود ۳ نقطه خطر آفرین ناشی از گود برداری و حفاری در شهر اسدآباد گفت:مالکان اصلی این گود برداری‌ها موظف به انجام ایمن سازی این موارد هستند و در رابطه با یک مورد از گودبرداری‌ها و حفاری‌های فوق تاکنون یک مورد از طرف شهرداری به مالک اخطار داده شده که فعلا در این رابطه هیچ گونه اقدامی نکرده است.

سبزه‌ای تصریح کرد:با توجه به اینکه مالکان این گودبرداری‌ها مدعی بر نبود اعتبار و سرمایه لازم برای ایمن سازی گودبرداری‌های خود هستند لازم است شهرداری با تخفیفات ویژه در پروانه ساخت این مالکان را ترغیب به ایمن سازی کرده و تا حدودی با قرار دادن مصالح لازم آنان را در ایمن سازی این گودبرداری‌های خطر آفرین یاری کند.

وی در ادامه یکی از اولویت‌های این شهرداری در پروژه‌های عمرانی امسال شهرداری اسدآباد را ادامه تکمیل فاز دوم بام توریستی گردنه اسدآباد عنوان کرد و یاد آور شد:در حال حاضر فاز دوم بام سبز گردنه اسدآباد دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و زیر سازی و بستر سازی طرح انجام شده که تا پایان فصل کاری امسال فاز دوم این طرح تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

شهردار اسدآباد ادامه داد: فاز سوم طرح بام سبز گردنه در سال آینده اجرا خواهد شد که با اتمام فاز سوم این طرح توریستی و تفریحی گردنه به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری سال ۹۹ تکمیل و افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.