| کد خبر: 178110 |

◄ نظارت محیط‌زیست بر مراکز معاینه‌فنی استان تهران

برای همسان شدن کیفیت و استاندار برگه‌های معاینه فنی در همه مراکز معاینه فنی در شهرستان‌های استان تهران تیم نظارت محیط‌زیست تشکیل شد. محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش اداره استان تهران با اعلام این خبر افزود: این تیم روزانه از عملکرد مراکز معاینه فنی در استان تهران بازدید می‌کند تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

تین نیوز

برای همسان شدن کیفیت و استاندار برگه‌های معاینه فنی در همه مراکز معاینه فنی در شهرستان‌های استان تهران تیم نظارت محیط‌زیست تشکیل شد.

محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش اداره  استان تهران با اعلام این خبر افزود: این تیم روزانه از عملکرد مراکز معاینه فنی در استان تهران بازدید می‌کند تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، رستگاری با اشاره به اینکه نماینده استانداری، پلیس، محیط‌زیست و شهرداری در این تیم حضور دارند، تصریح کرد: اولویت ما مراکز معاینه فنی در استان تهران و بعد شهر تهران است چراکه براساس مشاهدات، تخلفات در استان تهران بیشتر از شهر تهران است.

معاون نظارت و پایش اداره محیط‌زیست استان تهران با بیان اینکه طی یک برنامه زمان‌بندی از کلیه مراکز معاینه فنی استان تهران در شش ماه دوم سال بازدید خواهد شد، گفت: اگر کاتالیست خودرو خراب یا تقلبی باشد خروجی اگزوز نیز با مشکل مواجه می‌شود و نمی‌تواند معاینه فنی را پاس کند.

رستگاری همچنین در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای خودروهایی که از مراکز خارج از تهران برگه معاینه فنی می‌گیرند ولی در تهران تردد می‌کنند، درنظر گرفته‌شده است، گفت: این موضوع ازنظر قانونی مشکلی ندارد. ما باید کاری کنیم که تمام مراکز معاینه فنی در کشور برگه معاینه فنی استانداردی را به خودروها تحویل دهند و این برگه در همه جای کشور قابل‌قبول باشد؛ همچنین براساس مصوبه هیأت دولت برگه معاینه فنی از هرکجا که گرفته شود در کل کشور قابل‌قبول است و ما نمی‌توانیم فراتر از مصوبه هیأت وزیران عمل کنیم؛ بنابراین برگه معاینه فنی از هر مرکز معاینه فنی که گرفته شود در کل کشور قابل‌قبول است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.