| کد خبر: 268386 |

انسداد محورهای پونل خلخال و هشتگرد طالقان

بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، همدان، زنجان، اصفهان، مازندران، تهران و البرز گزارش شده است.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک نیمه سنگین در محور هراز خبر داد و گفت: محورهای هراز و چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران گزارش شده اند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور را برای امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه توضیح داد و گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده آبعلی گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: آزادراه پردیس تهران محدوده جاجرود نیز دارای ترافیک سنگین است.

به گفته یوسفی، تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است و محورهای هراز و چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران گزارش شده اند.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین کرج تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، محور شهریار تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمدآباد مستوفی سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، همدان، زنجان، اصفهان، مازندران، تهران و البرز گزارش شده است.

یوسفی یادآور شد: بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های گیلان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قم، فارس، بوشهر، سمنان، خوزستان، خراسان جنوبی، خراسان  شمالی و خراسان رضوی قابل مشاهده است.

وی محورهای مسدود غیرشریانی را محور پونل خلخال و محور هشتگرد طالقان دانست و گفت: محورهای دارای انسداد فصلی نیز سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه تویسرکان و وازک بلده اعلام شده است.

 
 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.