| کد خبر: 266396 |

رشد ۹ درصدی تردد بین‌ استانی وسایل نقلیه در آذرماه امسال

رییس مرکز مدیریت راه های کشور از تردد ۶۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۸۷ وسیله نقلیه در تردد بین استانی خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با آذرماه سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشت.

تین نیوز

رییس مرکز مدیریت راه های کشور از تردد ۶۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۸۷ وسیله نقلیه در تردد بین استانی خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با آذرماه سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه های کشور با ارائه گزارش تحلیلی وضعیت تردد جاده های کشور در آذرماه امسال بر اساس عملکرد سامانه های هوشمند، از تردد ۶۲ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۸۷ وسیله نقلیه در تردد بین استانی خبر داد. این آمار در مقایسه با آذرماه سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشته است.

ئیس مرکز مدیریت راه های کشور در ادامه تاکید کرد: متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک نیز در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش سفرها در سال جاری است. متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در آذرماه امسال در مقایسه با آبان ۱۴۰۲، کاهش سه درصدی نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در روز ۲۹ آذر با تردد ۲ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۷۸ تردد، بیشترین تردد بین استانی وسایل نقلیه در آذرماه ۱۴۰۲ ثبت و در روز ۶ آذر نیز با تردد یک میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۵۲ تردد، کمترین سهم تردد بین استانی وسایل نقلیه در این ماه انجام شد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان به ترتیب با ۳۰، ۲۸ و ۲۷ درصد بیشترین افزایش تردد ورود و خروج و استان های زنجان، مرکزی و گلستان نیز به ترتیب با منفی ۹، منفی هشت و منفی پنج درصد، بیشترین سهم کاهش تردد ورود و خروج در آذرماه را داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.