| کد خبر: 265036 |

آمار بیشترین کاهش و افزایش سفرهای بین استانی

آمارها از افزایش هشت درصدی متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در مقایسه با آبان ماه سال ۱۴۰۱ خبر می دهد که نشان دهنده افزایش سفرها نسبت به سال قبل است.

تین نیوز

تحلیل وضعیت تردد در سطح محورهای مواصلاتی کشور، از افزایش ۸ درصدی ترددهای بین استانی در آبان ۱۴۰۲ خبر می دهد.

به گزارش  تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تحلیل وضعیت تردد در سطح محورهای مواصلاتی کشور، در آبان ماه امسال ۶۴ میلیون و ۳۶۲ هزار ۷۹۹ تردد بین استانی وسایل نقلیه سبک در جاده ها به ثبت رسیده است.

این آمار از افزایش هشت درصدی متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در مقایسه با آبان ماه سال ۱۴۰۱ خبر می دهد که نشان دهنده افزایش سفرها نسبت به سال قبل است.

بر مبنای این گزارش آمار متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در آبان ماه نسبت به مهر ماه امسال کاهش ۳ درصدی داشته است.

بر اساس تحلیل وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور، بیشترین تردد بین استانی وسایل نقلیه سبک در روز پنجم آبان با ۲ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۷۰۱ تردد و کمترین میزان تردد هم در روز ۲۹ آبان با یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۷۵۸ تردد ثبت شده است.

تحلیل تردد ورود و خروج آبان ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در استان های بوشهر با ۲۶ درصد، سیستان و بلوچستان با ۲۵ درصد و ایلام با ۲۲ درصد بیشترین افزایش تردد را نشان می دهد.

این گزارش می افزاید استان های گلستان و خراسان شمالی هر یک با منفی ۵ درصد و کرمانشاه با منفی ۲ درصد کاهش تردد، بیشترین کاهش سفرها را در بین استان های کشور داشته اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.