| کد خبر: 261506 |

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: از فردا ساعت ۱۲ تا ساعت ۶ صبح محدودیت های ترافیکی در محور های شمالی و محور های منتهی به مشهد اعمال می شود.

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: از فردا ساعت ۱۲ تا ساعت ۶ صبح محدودیت های ترافیکی در محور های شمالی و محور های منتهی به مشهد اعمال می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد موتور سیکلت ها (به استثناء موتورسیکلت های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۲ تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور از محور های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان – مشهد و محور های قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز های سه شنبه تا جمعه (۲۱ تا ۲۴ شهریور) از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

او می گوید: از سویی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز های شنبه تا یکشنبه (۲۵ تا ۲۷ شهریور) تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

او گفت:  در محور هراز، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران  پلیس راه محدودیت، یک طرفه مقطعی روز های پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۶ شهریور) در مسیر های رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محرابی نیا بیان کرد:  در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از محور کرج–چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

او افزود: همچنین تردد خودرو های تریلر از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون ها و کامیونت ها (به استثناء خودرو های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ شهریور) و از ساعت ۶ تا ۲۴ جمعه تا یکشنبه (۲۴ تا ۲۶ شهریور) از محور هراز ممنوع خواهد بود. تردد انواع تریلر (به استثناء خودرو های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۳۴ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) از محور تهران– فیروزکوه– قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا تاکید  کرد: در محور آستارا–اردبیل و بالعکس تردد خودرو های کامیون و تریلر (به استثناء خودرو های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۲ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در این محور ممنوع خواهد بود. همچنین تردد خودرو های کامیون و تریلر (به استثناء خودرو های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ چهارشنبه ۲۲ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۲ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در محور فاروج–شیروان، شیروان–بجنورد، بجنورد–جنگل گلستان و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.