| کد خبر: 232239 |

ترافیک ‌در آزادراه و محور تهران-پردیس/تردد پرحجم خودرو در ‌‌آزادراه قزوین-تهران

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه و محور تهران- پردیس محدوده جاجرود، گفت‌: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج-تهران نشان می‌دهد.

تین نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه و محور تهران- پردیس محدوده جاجرود، گفت‌: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج-تهران نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، تصریح کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌انسداد جاده پونل-خلخال و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر

وی اظهار داشت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،‌ جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان‌، محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده پونل-خلخال و محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

‌ آزادراه‌های کرج-تهران و قزوین-کرج پرترددترین جاده‌های کشور

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 148 هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج با 125 هزار تردد‌ و آزادراه‌‌ ‌تهران-کرج‌ با 124 هزار تردد ثبت شد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه و محور تهران - پردیس

محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران-شمال، آزادراه قزوین-رشت‌ و محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت‌ تردد روان است.

وی با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه و محور تهران - پردیس محدوده جاجرود، گفت‌: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های گلشهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نشان می‌دهد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا گلشهر‌ خبر داد.

بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی

محرابی‌نیا با اشاره به ‌بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بیان کرد: در حال حاضر در محورهای تهران-شمال بارش و دیگر جاده‌های کشور مداخلات جوی خاصی نداریم.

کاهش 3.3 درصدی ترافیک جاده‌ها

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2291 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.3 درصد کاهش‌ نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.