| کد خبر: 231735 |

ترافیک در آزادراه‌‌ قز‌وین-کرج-قزوین/محور هراز تا ساعت 17 امروز مسدود است

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز در مازندران امروز‌ و فردا 10 خرداد‌ از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل و ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر مسدود است و تردد از محورهای سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

تین نیوز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز در مازندران امروز‌ و فردا 10 خرداد‌ از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل و ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر مسدود است و تردد از محورهای سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: طبق اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

انسداد محور هراز تا ساعت 17 امروز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز محدوده تونل وانا در استان مازندران امروز‌ و فردا 10 خرداد‌ از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل و ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر و اجرای عملیات نصب گاباریت (تجهیزات ایمنی هشدار محدودیت ارتفاع) در‌ کیلومتر 58 ‌و از کیلومتر 64 تا 65 مسدود است و تردد از محورهای سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

ترافیک در آزادراه قز‌وین-کرج-قزوین

وی اظهار کرد: در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای ‌فیروزکوه و کندوان‌ روان است.

محرابی‌نیا درباره وضعیت جوی جاده‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر در جاده‌های تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری خبر د‌اد.

محور فرعی شمشک-دیزین مسدود است

وی اظهار کرد: در حال حاضر جاده شهداد-نهبندان‌، محور‌‌ خرم‌آباد-پل دختر، جاده پونل-خلخال، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد، محور دوآب - بلده در استان مازندران، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده قزوین-همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

‌ 3 آزادراه پرترافیک کشور در شبانه‌روز گذشته

محرابی‌نیا تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 137 هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج با 120 هزار تردد‌ و آزادراه‌‌ کرج-قزوین با 120 هزار تردد ثبت شد.

ثبت بیشترین تردد جاده‌‌ای بین ساعات 18 تا 19 در شبانه‌روز گذشته

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ 2279 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 5.6 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.4 درصد‌، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.