| کد خبر: 212436 |

ترافیک در مسیرهای ورودی شهر تهران سنگین است

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در جاده قدیم بومهن-تهران، آزادراه پردیس-تهران و آزادراه‌های قزوین- کرج- تهران و شهریار - تهران خبر داده است.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در جاده قدیم بومهن-تهران، آزادراه پردیس-تهران و آزادراه‌های قزوین- کرج- تهران و شهریار - تهران خبر داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. 

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار ٢٧٣ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل حدود ٦.١درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ١١.٧ درصد و اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از ترافیک روان در محور هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می‌دهد.

ترافیک نیمه سنگینی نیز در آزادراه کرج-تهران محدوده گرمدره و ایران خودرو گزارش شده است و ترافیک در جاده شهریار به سمت تهران سنگین است.

ترافیک سنگینی هم در محور قدیم بومهن - تهران حد فاصل کمرد تا دوربرگردان پلیس راه جاجرود گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود سنگین است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.