| کد خبر: 184708 |

تردد در گردنه‌های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

ریزش برف و باران تمامی جاده های این استان را لغزنده گرده و تردد از گردنه های همدان نیازمند زنجیر چرخ است.

تین نیوز

     رییس پلیس راه همدان گفت: ریزش برف و باران تمامی جاده های این استان را لغزنده گرده و تردد از گردنه های همدان نیازمند زنجیر چرخ است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: ریزش برف در گردنه های اسدآباد، همه کسی، سوباشی کبودراهنگ، آورزمان نهاوند و زاغه از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از گردنه ها به 30 سانتیمتر هم می رسد با این وجود تیم های راهداری در حال نمک پاشی و بازگشایی راه ها هستند.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری کرده و اجازه ورود آنها را به گردنه ها نمی دهند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود توصیه های مکرر پلیس برای همراه داشتن وسایل زمستانی اما بیشتر خودروهای عبوری از جاده های همدان، زنجیر چرخ همراه ندارند.

وی به مسافران نورزی توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و علاوه بر استفاده از لاستیک های آج دار و یخ شکن، باک سوخت وسیله نقلیه را پیش از سفر پر کنند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به لغزندگی جاده هم اینک سرعت خودروها به کمتر از 50 کیلومتر در ساعت رسیده است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: شمار متوفیان سوانح جاده ای نسبت به سال گذشته تغییر نداشته است اما شمار مجروحان چهار درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان مجورحان سوانح جاده ای همدان مربوط به 24 ساعت گذشته است که در چهار سانحه رانندگی 18 تن مجروح و مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.