| کد خبر: 156463 |

سخنگوی وزارت امورخارجه:

وضعیت شبکه ارتباطی مناطق وقوع زلزله کرمان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: هم اکنون وضعیت شبکه ارتباطی کانون وقوع زلزله این استان، پایدار اما همراه با ترافیک است.

تین نیوز

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: هم اکنون وضعیت شبکه ارتباطی کانون وقوع زلزله این استان، پایدار اما همراه با ترافیک است.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی وقوع زلزله 6.1 ریشتری امروز صبح در کرمان، «مسعود الهامی» مدیرکل ICT استان کرمان گفت: حداکثر ظرفیت در سیستم های ارتباطی کانون وقوع زلزله امروز کرمان برقرار شده است و شبکه ارتباطی در دیگر روستاهای زلزله دیده نیز بدون مشکل مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به وقوع قطعی برق حدود ساعت 10 تا 11 صبح امروز، افزود: در پی قطعی برق در منطقه، سیستم های ارتباطی بعد از پایان یافتن شارژهای تامین برق، قطع شد؛ اما با اتصال مجدد برق، سیستم های ارتباطی نیز در سرویس قرار گرفت و هم اکنون نیز به صورت پایدار فعال است.

الهامی با بیان اینکه حداکثر ظرفیت در سایت پوشش دهنده مناطق زلزله زده ایجاد شده است، اظهار کرد : مانیتورینگ شبکه نشان می دهد که پس از رسیدن نیروهای امدادی و نیاز ارتباطی اهالی منطقه، شبکه های ارتباطی مناطق زلزله زده اگرچه پایدارند اما با ترافیک روبروست ؛ ضمن اینکه ارتباطات ثابت منطقه بدون هیچ قطعی و مشکلی برقرار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان درباره وضعیت ارتباطی دیگر مناطق زلزله زده، خاطر نشان کرد: در 25 روستای زلزله زده دیگر وضعیت ارتباطی به خوبی برقرار است.

بر اساس این گزارش، روستای گورک کانون وقوع زلزله امروز صبح استان کرمان بود که در 75 کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر، هجدک کرمان را در ساعت 6 صبح امروز (جمعه) لرزاند.

زلزله صبح امروز (جمعه) موجب مسدود شدن برخی راه های روستایی و فروریختن برخی دیوارهای ساختمانهای قدیمی در این شهرستان شده است.

این زمین لرزه پس لرزه های 5.5 و 5.1 ریشتری داشته است.

ا

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.