| کد خبر: 211953 |

اتمام عملیات اجرایی زیرسازی راه آهن اردبیل تا دی ماه سال جاری

استاندار اردبیل از اتمام عملیات اجرایی زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل تا دی ماه سال‌جاری خبر داد.

تین نیوز

استاندار اردبیل از اتمام عملیات اجرایی زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل تا دی ماه سال‌جاری خبر داد.

اکبر بهنام‌جو 30 اردیبهشت در جریان بازدید از راه آهن اردبیل اظهار کرد:  کلیه کارگاه‌های زیرسازی با تمام توان و با افزایش نیروی کار و ماشین آلات به‌صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش سه برابری اعتبار سال 99  خاطرنشان کرد: به‌زودی۲۰۰میلیارد تومان به قطعات این پروژه تزریق می‌شود. بطوریکه امسال یک‌هزار و 70 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سخت راه آهن اعتبار اختصاص می‌یابد.

به گفته وی  در سال‌های گذشته اعتبارات و بودجه به پروژه در نیمه دوم سال تخصیص می‌یافت اما امسال به جهت مهم بودن پروژه در نیمه اول سال به نسبت پیشرفت کار اعتبار اختصاص می‌یابد.

بهنامجو اضافه کرد: در این پروژه سه قطعه اساسی و خیلی مهم شامل پل معتبر، پل سارای و پل آرپاچای با تامین اعتبار و خریداری مصالح لازم در حال انجام است که به زودی شیفت شب نیز راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر در دو ماه آینده پل سبز تکمیل می‌شود، گفت: با تکمیل این پل ۳۰ کیلومتر از سمت میانه نیز برای ریل‌گذاری آماده خواهد بود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: سه ایستگاه در حال حاضر در دست احداث است بطوریکه اعتبارات لازم علاوه بر احداث ایستگاه‌ها به زیرسازی و کف سازی اختصاص می‌یابد تا پایان دولت دوازدهم این پروژه تکمیل شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد همچنین از سمت ایستگاه اردبیل ریل گذاری شروع شده و ریل گذاری ۷ کیلومتر انجام شده است و پیشرفت فیزیکی ایستگاه نیز به خوبی پیش می‌رود.

 استاندار اردبیل یادآور شد: بازدیدهای ادواری از پروژه ادامه می‌یابد و حتی در شیفت‌های شب نیز از محل قطعات سخت بازدید و مشکلات موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.