| کد خبر: 211369 |

بازگشت کرونا به کانال افزایشی در بابل

ویروس کرونا که در دو هفته گذشته در بابل روند کاهشی به خود گرفته و رکورد تک رقمی بستری بیماران کرونایی را هم ثبت کرده بود امروز بار دیگر به کانال افزایشی برگشت.

تین نیوز

 ویروس کرونا که در دو هفته گذشته در بابل روند کاهشی به خود گرفته و رکورد تک رقمی بستری بیماران کرونایی را هم ثبت کرده بود امروز بار دیگر به کانال افزایشی برگشت.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های بابل بستری و در مقابل ۱۳ بیمار با حال عمومی مساعد ترخیص شدند که این امر تعداد بستری بیماران کرونایی در این شهرستان را به ۷۵ نفر رساند.

روند کاهشی بستری روزانه بیماران کرونایی در بابل که از دو هفته گذشته آغاز شده بود در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری با ثبت پایین ترین رکورد بستری به تعداد ۶ نفر موجی از شادی را در میان کادر درمانی و شهروندان به ارمغان آورده بود و این موضوع امید به پیروزی برای شکست هر چه زودتر کرونا را مهیا کرد.

روزهای آفتابی پنج روز گذشته که زمینه شلوغی پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری جنوب بابل را فراهم کرد بسیاری از شهروندان فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکرده سبب شد که بار دیگر این ویروس سربلند کند و به کانال افزایشی برسد.

عادی سازی از سوی شهروندان به گونه ای است که مسئولان بهداشت و درمان بابل هر روزه هشدارهای لازم در خصوص اوج گیری دوباره این ویروس را اعلام می کنند که شهروندان باید این موضوع را جدی بگیرند تا شکست ویروس کرونا این مهمان ناخوانده را به همراه داشته باشند.

جامعه پزشکی همچنین اعلام می کند که گرمای هوا و باز شدن مشاغل پر خطر دلیلی بر پیروزی بر ویروس کرونا نیست و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی همچنان باید در دستور کار قرار گیرد.

زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

براساس آخرین گزارش از دانشگاه علوم پزشکی بابل تعداد افراد بستری مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل هم اکنون به ۷۵ نفر رسیده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند ، شهرستان ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.