| کد خبر: 209787 |

استقبال تهرانی‌ها از رزرو اتوبوس‌

مدیرعامل شرکت اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌های رزروی با اشاره به اینکه مسافران این شرکت ۷۰ درصد افزایش یافته ‌اند، گفت: به زودی مسیرهای بیشتری برای فعالیت اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های رزروی در نظر گرفته می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌های رزروی با اشاره به اینکه مسافران این شرکت ۷۰ درصد افزایش یافته ‌اند، گفت: به زودی مسیرهای بیشتری برای فعالیت اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های رزروی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی درباره میزان استقبال مسافران پایتخت از مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر مسیر اتوبوس و مینی‌بوس‌ها طی سه روز گذشته تا کنون آمار مسافران ۷۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: فعالیت اتوبوس‌های رزروی طی هفته پیش بر اساس پیشنهادها مطرح شده بیشتر در مسیر اتوبوس‌های تندرو (بی‌آرتی) بود ولی بررسی‌ها و ارزیابی‌ها نشان داد که متقاضیان استفاده از مینی‌بوس و اتوبوس‌های رزروی در مسیرهای به غیر از مسیر اتوبوس‌های تندرو است.

مدیرعامل شرکت اتوبوس‌های رزروی با اشاره به اینکه بسیاری از مسافران تصور کردند که استفاده از این اتوبوس‌ها تنها برای دوران شیوع کرونا است و پس از آن این اتوبوس‌ها فعالیت‌شان متوقف می‌شود، گفت:  این تصور درست نیست و اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پس از کرونا فعالیت‌شان جهت کمک به حمل و نقل مسافران در پایتخت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تعداد کاربران این شرکت افزایش یافته و استقبال‌ها پررنگ‌تر شده است، گفت: به زودی فعالیت اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های رزروی به  ۶۰ مسیر افزایش می‌یابد و برخی از این اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها نیز ایستگاه‌های میانی خواهند داشت.

تابنده خاطرنشان کرد: علاوه بر رزرو روزانه از طریق اپلیکیشن به همراه امکان رزرو هفتگی نیز برای اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.