| کد خبر: 245406 |

در دانشگاه امیرکبیر بررسی شد؛

◄ ارایه نقشه راه دست یابی به جایگاه اول حمل بار هوایی منطقه

طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارایه شده است، در برج فناوری این دانشگاه بررسی شد.

تین نیوز

طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارایه شده است، در برج فناوری این دانشگاه بررسی شد.

به گزارش تین نیوز از دانشگاه امیرکبیر، طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارایه شده است، در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بررسی شد.

نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه با حضور اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، دهقان، صادقی، رسولیان و برخی فعالان حوزه حمل و نقل بار هوایی کشور در برج فناوری ابن سینا دانشگاه صنعتی امیرکبیر  بررسی و نتایج و دستاوردهای طرح تحقیقاتی جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه تشریح شد.

طرح تحقیقاتی جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه توسط تیمی متشکل از پژوهشگران دانشکده مهندسی صنایع و دانشکده مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تدوین شده است.

دکتر اکبرپور شیرازی استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه گفت: نقشه راه دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه در حمل بار هوایی با استفاده از ابزارهای مدیریت راهبردی نظیر برنامه‌ریزی راهبردی سلسله مراتبی و منظر برازنده طراحی شده است. 

وی اظهار داشت: برای طراحی این نقشه راه ابتدا مطالعه‌ای از وضع موجود حمل و نقل بار هوایی در شهر فرودگاهی امام خمینی صورت گرفت. 

مجری طرح جایگاه یابی فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه حمل و نقل بار هوایی و ارایه نقشه راه برای دستیابی به موقعیت قطب اول منطقه اظهار داشت: همچنین با انجام مطالعات تطبیقی، ضمن تعیین موقعیت فرودگاه‌های برجسته منطقه در حمل بار هوایی منطقه، جایگاه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مشخص شد و برای ارتقای جایگاه منطقه ای آن، هدف گذاری در افق های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سال آینده صورت پذیرفت. 

اکبرپور عنوان کرد: در این جلسه جزییات نقشه اقدامات برای رسیدن به افق ۱۴۱۰ طی دو برنامه میان مدت در قالب پنج سبد کاری مشخص شد. سبدهای معرفی شده که هر یک حاوی برنامه‌ها و اقدامات مشخص شامل سبد بازاریابی و ترانزیت، سبد سرمایه‌گذاری، سبد زیرساخت فرودگاهی، سبد زیرساخت شهر فرودگاهی و سبد حکمرانی و قانون‌گذاری هستند.

در این جلسه ضمن استماع نظرات کارشناسان و فعالان بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل بار هوایی، دهقان عضو هیات مدیره و رییس کمیته پژوهش شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تشکر از مطالعات انجام شده، نسبت به نتایج این طرح ابراز امیدواری کرد. 

وی رفع موانع توسعه حمل و نقل بار هوایی در شهر فرودگاهی را در کنار ایجاد آمادگی مطالعاتی و شناسایی جایگاه فعلی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای توسعه بار هوایی ضروری دانست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.