| کد خبر: 264315 |

◄ سرقت از کامیون در مسیر دورود ازنا

در محور دورود به سمت ازنا با بار کشمش در حال حرکت بودم که سارقان مقداری از بارم را به سرقت بردند.

تین نیوز

یکی از رانندگان کامیون از سرقت بار کامیون خود در محور دورود به ازنا خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این راننده کامیون افزود: من راننده کامیون هستم در محور دورود به سمت ازنا با بار کشمش در حال حرکت بودم که سارقان مقداری از بارم را به سرقت بردند.

این شهروند خبرنگار تین نیوز، گفت: در محدوده ازنا توقف کردم که در همان حال متوجه شدم مقداری از بارم نیست و چادر کامیون هم پاره شده  است.

وی تاکید کرد: سارقان چادر کامیون را پاره کرده و از عقب کامیون تعداد ۳۴ کارتن بارم را برده بودند که هر کارتن هم قیمتش ۱،۱۸۰،۰۰۰  تومان است.

به گزارش تین نیوز، دورود شهرستانی است در شرق استان لرستان و مرکز آن شهر دورود است . این شهرستان از غرب به شهرستان خرم آباد، از شمال به شهرستان بروجرد و شهرستان شازند، از شرق به شهرستان ازنا، از جنوب به شهرستان الیگودرز متصل است.

دورود در ۴۰۰ کیلومتری تهران، ۳۵ کیلومتری ازنا، ۴۵ کیلومتری الیگودرز، ۵۶ کیلومتری بروجرد، ۸۶ کیلومتری خرم آباد، ۱۱۷ کیلومتری اراک واقع شده است. این شهر در دامنه رشته کوه زاگرس و در نزدیکی اشترانکوه قرار دارد. دو سرشاخه شمال و شرق رود دز در دورود به هم می رسد که رودخانه سزار نامیده می شود.

شهرستان ازنا  نیز یکی از شهرستان های استان لرستان است. مرکز این شهرستان، شهر ازنا است. این شهر در دشت وسیع جاپلق جا دارد.

شهرستان ازنا از جنوب به اشترانکوه و سفیدکوه از غرب به دربند و چشمه قل قل و تیان و شهرستان دورود، از شرق و شمال به امامزاده قاسم و مومن آباد در دشت فرزیان و شهرستان شازند و شهرستان خمین و از شرق به شهرستان الیگودرز محدود است.

این شهرستان در فاصله 356 کیلومتری تهران، 240 کیلومتری اصفهان، 129 کیلومتری خرم آباد و 43 کیلومتری دورود قرار دارد. مسیرهای ارتباطی در بخش شرقی و غربی این شهرستان قرا دارند.

ازنا به شبکه راه آهن سراسری ایران متصل است و ایستگاه راه آهن ازنا همزمان با راه آهن سراسری تاسیس شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    متاسفانه استان لرستان خرم آباد دورود کوهدشت برای رانندگان کامیون از نظر دله دزدی وسرقت بار امنیت بسیار پایینی دارد بنده بارها به مدیران امنیتی انتظامی مطرح کردم که تنها راه امن شدن منطقه لرستان و پاکسازی چند دله دزد که با عابروی منطقه لرستان هم بازی میکنند عرض کردم سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان بایستی ورود کنند و امنیت جاده های لرستان را برعهده بگیرند فقط سپاه ازوعهده تامین جاده برمیاد

  • احمد 0 0

    تمامی محورهای مواصلاتی در استان لرستان و منتهی به خوزستان , از منظر رانندگان جاده ایی و در محاورات بین خودشان , بدون کمترین استثنا ناامن اعلام میشود .
    حقیقتی تلخ که خود بومیان این نواحی هم به آن اذعان دارند و تنها اختلاف موجود در بین اقوال مختلف آنها : بحث بر سر عده ایی قلیل از بین نفرات این یا آن طایفه و یا ساکنانی هست که در جغرافیای پهناور و کوهستانی این استان بصورت پراکنده مرتکب این راهزنی ها میشوند .
    در میان روایات گوناگون و تایید نشده از علت یا چرایی این راهزنی ها که دامنگیر سرتاسر جاده های این استان شده , گاه چیزهایی در افواه عمومی شنیده میشود که تو گویی نشان از افتخار و اعتقاد راهزن به جرمش داشته و آن را بعضا , نوعی عمل مباح و کسب روزی حلال میداند !!!
    که باور آن براستی بسیار سخت بوده و حکایت از آن دارد که ادامه این وضع تا چه اندازه آبرو و حیثیت مردمان یک استان را میتواند لکه دار کند .
    این موضوع زمانی روشن تر میشود که از همان بدو ورود به جاد های استان اینجا و آنجا , گاها به کامیوندار تذکر داده میشود که تا پایان روز و آغاز روند تاریکی , به مکانی امن پناه ببرد !!
    و تنها چیزی که در این میان به ذهن متبادر میشود اینکه :
    چگونه حکایتی هست که یک عده قلیل , دزد و راهزن , بومی یا غیر بومی , با چند عدد سواری سرقتی و چند قبضه کلاش توانسته اند این اندازه در مقابل مردمان یک خطه عرض اندام کنند که کلیه جاده های یک استان را از لحاظ حمل و نقل کالا ناامن نمایند .
    عرض من تمام