| کد خبر: 249096 |

◄ توقف چند دستگاه کامیون داخل بافت مسکونی و مزاحمت برای اهالی منطقه

تعدادی از اهالی خیابان استخر تهران پارس از توقف و پارک تعداد چندین دستگاه کامیون کمپرسی سنگین داخل بافت مسکونی و مزاحمت برای اهالی و ساکنان کوچه یلدا و کوچه رُز خیابان استخر تهرانپارس انتقاد کرده و خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولان مرتبط شدند.

تین نیوز

تعدادی از اهالی خیابان استخر تهران پارس از توقف و پارک تعداد چندین دستگاه کامیون کمپرسی سنگین داخل بافت مسکونی و مزاحمت برای اهالی و ساکنان کوچه یلدا و کوچه رُز خیابان استخر تهرانپارس انتقاد کرده و خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولان مرتبط شدند.

به گزارش تین نیوز، در همین زمینه یکی از شهروند خبرنگاران ساکن این خیابان متنی را از طرف اهالی این منطقه، برای تین نیوز ارسال کرده است که در ادامه می خوانید.
« مدت زمانی بیشتر از 2 سال است که تعداد پنج دستگاه کامیون کمپرسی ولو 14 چرخ واقع در تهران پارس خیابان استخر، خیابان 244 شرقی، خیابان بختیاری شمالی، کوچه یلدا و کوچه رز اقدام به توقف و پارک در یک کوچه 6 متری می نمایند.

اهالی محل و ساکنان به رانندگان و مالکان این کامیون ها بارها و بارها و مکررا تذکر داده اند که کامیون های خود را در این کوچه و داخل بافت مسکونی پارک نکنند.

اما این رانندگان و مالکان کامیون ها به کار خود ادامه داده و هیچ اهمیتی به تذکر اهالی محل نمی دهند و در چندین نوبت چند نفر از معتمدان و ریش سفیدان و اهالی محل و ساکنان با مراجعه به درب منازل مالکان و رانندگان این کامیون ها از آنها خواسته اند از پارک کردن کامیون های خود داخل کوچه و بافت مسکونی خودداری نمایند و کامیون های خود را جهت پارک به محل مناسب یا توقفگاه و پارکینگ انتقال دهند که متاسفانه رانندگان و مالکان این کامیون ها با رفتار و برخورد بسیار بد و غیر انسانی اقدام به فحاشی و فحش های رکیک نموده اند و حتی مراجعه کنندگان را به برخورد فیزیکی نیز تهدید و عنوان کرده اند هر اقدامی از دست شما برمی آید انجام دهید.

در ضمن رانندگان و مالکان این کامیون ها اقدام به برداشتن پلاک ملی کامیون های فوق نمود اند که اگر زمانی توسط اهالی محل شکایت انجام شود و یا اینکه پلیس راهور نیروی انتظامی و مسئولان بخواهند پیگیری و با آنها برخورد کنند، هیچ گونه اطلاعاتی از این کامیون ها و مالکان آنها در دسترس نباشد.

رانندگان در همان محل پارک کامیون ها، اقدام به پنچر گیری، تعویض لاستیک وتعویض رورغن نموده و کامیون هارا روشن نگه داشته و دود حاصل ازموتور کامیون ها به داخل خانه ها نفوذ کرده و موجب آلودگی محیط زندگی و حساسیت برای خانواده ها و اهالی محل و ساکنان می شود. همچنین روشن بودن موتور کامیون ها و تردد در کوچه، موجب لرزش خانه های اهالی محل و ساکنان و سلب آسایش آنان محل شده و
 از بین رفتن آسفالت کوچه شده است.

ضمن این که توقف این کامیون ها در کوچه ای با عرض کمتر از 6 متر موجب سد معبر جهت عبور و مرور عابران پیاده و خطر برخورد خودروهای عبوری با عابران پیاده شده است واختلال عبور و مرور برای اهالی محل و ساکنان و خودروهای عبوری را ایجاد کرده اند.


از شما مسئول محترم خواهشمندیم و درخواست کمک داریم و به کمک شما نیازمندیم تا به خواسته ساکنان و اهالی محهل رسیدگی نمایید.

با آرزوی این که در تمام مراحل کار و زندگی خداوند یار و یاورتان باشد. قبلا  از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم.


با تشکر؛ جمعی از اهالی و ساکنانُ کوچهه یلدا کوچه رز کوچه والفجر،  کوچه سعادتمند، کوچه نوروزی،  خیابان استخر تهرانپارس»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.