| کد خبر: 239315 |

رانندگان تاکسی فرودگاه امام:

◄ یک سال با سنگپرانی در اتوبان نواب مواجه بودیم+ سه فیلم

بر اساس آنچه این رانندگان به خبرنگار ما گفتند؛ شکایت و پیگیری های آنان در این مورد نتیجه ای نداشت تا زمانی که این سنگپرانی ها به مرگ یک راننده عبوری که آموزگار هم بود، منتهی شد.

تین نیوز

رئیس پلیس پایتخت در حالی 2 روز پیش ( 24 دی ماه) از دستگیری دستگیری عوامل سنگ‌ پرانی در بزرگراه های پایتخت خبر داد که برخی رانندگان تاکسی فرودگاه امام می گویند از حدود یک سال پیش با مشکل سنگپرانی به خودروهای فرودگاهی در اتوبان نواب مواجه بوده و در این زمینه شکایت هم کرده اما پیگیری نشده بود.

به گزارش تین نیوز، چند راننده تاکسی فرودگاه امام در تماس با خبرنگار ما از شکایت بی نتیجه خود از سال گذشته تا زمان فوت یک آموزگار بر اثر حادثه سنگپرانی به خودورهای عبوری در بزرگراه های پایتخت خبر دادند.

به گفته آنان، طی حدود یک سال گذشته بین 8 تا 10 تاکسی فرودگاه امام  در حین خدمات رسانی به مسافران خارجی و داخلی  فرودگاه امام، در برگراه نواب مورد اصابت سنگ یا تکه های آسفالت یا بلوک سیمانی از سوی افرادی که احتمال می دادند معتاد یا بی خانمان باشند، قرار گرفته و خودروهایشان با خسارت جدی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید:

دستگیری مجرمانی مسلح که به کامیون ها تیراندازی می کردند+ فیلم

بر اساس آنچه این رانندگان به خبرنگار ما گفتند؛ شکایت و پیگیری های آنان در این مورد نتیجه ای نداشت تا زمانی که این سنگپرانی ها به مرگ یک راننده عبوری که آموزگار هم بود، منتهی شد.

به اعتقاد آنان اگر به شکایت ها و پیگیری های رانندگان فرودگاه که از در موارد متعدد با سنگپرانی و خفت گیری مواجه اند، توجه شده بود، عوامل سنگپرانی زودتر شناسایی و دستگیر شده و از مرگ آموزگار بی گناه جلوگیری می شد.

این رانندگان همچنین از بی توجهی نسبت به مشکلات گوناگون رانندگان از جمله همین مورد سنگپرانی به خودروهایشان، توسط مسئولان مرتبط انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت  2 روز پیش (24 دی ماه) از دستگیری عوامل سنگپرانی به خودروها در بزرگراه های پایتخت خبر داد و گفت: حدود یک ماه قبل از حادثه بزرگ راه نواب، و  در 12 آذر ماه، حادثه ای مشابه در بزرگ راه یادگار امام رخ داد.

او بیان کرد: در این حادثه به واسطه سنگ پرانی های انجام شده چند خودرو تخریب و در اثر این اتفاق راننده یکی از خودروها که مردی حدودا 33 ساله بود جان باخت.

سردار رحیمی اظهار کرد: با اقدامات فنی و استفاده از دوربین های مداربسته،  در حالیکه متهم قصد رقم زدن جنایت و حادثه ای دیگر را داشت توسط پلیس پیشگیری دستگیر و با توجه به مدارک و مستندات مشخص بود که این فرد در حقیقت همان عامل حادثه بزرگ راه یادگار امام و بزرگراه نواب است.

وی افزود: این فرد همدستی نداشته است و در همان لحظات اولیه تحقیقات به انجام اقدامات مجرمانه خود اعتراف کرد.

به گزارش تین نیوز، فیلم های پیوست مربوط به سنگ پرانی به تاکسی های فرودگاه امام در بزرگراه نواب است که قبل از مرگ آموزگار صورت گرفته بود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اگر این شخص اعدام نشه باز هم شاهد این اتفاقات خواهیم بود