◄ دلیل بی توجهی به پیشنهادات رانندگان ناوگان سنگین چیست؟
اگر رانندهای مشکلی را مشاهده یا طرح و پیشنهادی برای بهبود وضع حمل و نقل ارائه می نماید شایسته نیست با برخورد منفی مواجه شود.
یک راننده کامیون از نحوه برخورد برخی ماموران پلیس راه با رانندگانی که مشکلات جاده ها را به آنان اطلاع رسانی می کنند، انتقاد کرد.
به گزارش تین نیوز، محمد اتحادی با اشاره به یادآوری موضوع تجربه رانندگان در زمینه های مختلف مرتبط با حمل و نقل جاده ای، گفت: اگر رانندهای مشکلی را مشاهده یا طرح و پیشنهادی برای بهبود وضع حمل و نقل ارائه می نماید شایسته نیست با برخورد منفی مواجه شود.
وی افزود: بنده در بهمن ماه سال گذشته مشکلی را در محور یکی از استان های کشور مشاهده کردم، وظیفه خود دانستم آن را به اطلاع پلیس راه آن حوزه برسانم، به همین دلیل ساعت ۱۰ شب در پاسگاه پلیس راه استان مربوطه توقف کرده و از پشت پنجره دفتر با 2 افسری که حضور داشتند شروع به صحبت و طرح پیشنهاد نمودم، ولی متاسفانه به صحبتهای بنده بی توجه بوده و بی اعتنایی کردند. حدود 15دقیقه پشت پنجره معطل و با ناراحتی از آنجا خارج شدم.
این راننده عضو جمعیت طرفداران راه ها بیان کرد: اوایل امسال برای شکایتی دیگر دوباره توقف کردم و بی احترامی و عدم توجه به عرایض بنده تکرار شد. چند روز بعد از آن، در بزرگراه دیگری به علت توقف ناگهانی ناوگان برای بازرسی و مسدود شدن هر 2 لاین این محور و احتمال بروز حادثه تصادف و مسدود شدن لاین عبور سواری ها و اتوبوسها، مجبور شدم با پاسگاه پلیس راه آن حوزه تماس بگیرم و تقاضای کمک کنم که با بی احترامی مامور پاسگاه روبه رو شدم که فرمودند در کار ما دخالت نکن!!!
اتحادی تاکید کرد: امروز برای امنیت تردد و سلامتی سفرها، همکاری،احترام، و تعامل، پلیس خدوم و رانندگان ناوگان سنگین لازم است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.