| کد خبر: 192456 |

ای که از کوچه معشوقه ما گذر می‌کنی، برحذر باش که بدجور سر می‌برد دیوارش

◄ لبه‌های دیوارهای خیابان شهید احمدپور درکه؛ تهدیدی برای عابران پیاده

آیا شهرداری منطقه یک نباید برای اصلاح این دیوارهای پر خطر اقدام کرده و به صاحبان باغ‌ها اخطار دهد و این معابر خطرناک را اصلاح کند؟

تین نیوز

مسیر اوین تا درکه در منطقه یک شهرداری تهران، مسیر پرترددی به‌ویژه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای افرادی است که قصد کوه‌پیمایی و ورزش سالم دارند.

به گزارش شهروند خبرنگار تین نیوز، در خیابان شهید احمدپور که از نوع کوچه باغ‌های قدیمی است دیوارهای کاهگلی وجود دارد که متعلق به سالیان گذشته است و شاید عمر این دیوارها به بیش از 50 سال و بیشتر برسد. در سال‌های قبل، وقتی از کنار این مسیر عبور می‌کردی شاید قدت به بالای دیوار نمی‌رسید، اما با گذشت زمان آسفالت روی آسفالت شده و اکنون در بعضی جاها که نوسازی صورت نگرفته است، می‌توانی درون باغ‌ها را نیز ببینی!

در این مسیر یک طرف خیابان هیچ پیاده‌رویی برای افرادی که پیاده‌روی می‌کنند وجود ندارد. به‌ویژه در کنار این دیوارهای خشتی و گلی که بالای آنها با پلیت و حلبی شیروانی روی دیوار پوشانده شده تا در طی بارندگی، دیوار را محافظت کند، شیروانی‌هایی که لبه‌های تیز و برنده آنها دربسیاری مواقع دقیقاً مقابل صورت رهگذران و کوه‌پیمایانی هستند که در این مسیر به قصد ورزش سالم عبور می‌کنند! کافی است لحظه‌ای سر عابری پایین باشد و حواسش به روبرو نباشد!! لبه تیز آهنین شیروانی دیوار و صورت بی‌دفاع رهگذران!!

آیا شهرداری منطقه یک نباید برای اصلاح این دیوارهای پر خطر اقدام کرده و به صاحبان باغ‌ها اخطار دهد و این معابر خطرناک را اصلاح کند؟

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.