| کد خبر: 191015 |

◄ اعزام کامیون‌ از آذربایجان غربی به بندر امام برای انتقال کالا + عکس

هفته گذشته تعدادی کامیون به منظور حمل و انتقال کالاهای اساسی از آذربایجان غربی به بندر امام اعزام شد.

تین نیوز

به دنبال فراخوانی که برای تخلیه بندر امام از کالاهای اساسی در استان‌های مختلف صورت گرفت، هفته گذشته در آذربایجان غربی نیز تعدادی کامیون به منظور حمل و انتقال کالاهای اساسی به بندر امام اعزام شد.

تصاویر زیر، بدرقه نخستین کاروان یک سر خالی کامیون‌های آذربایجان غربی اعزامی به بندر امام،  جهت حمل و انتقال کالاهای اساسی به استان، توسط معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از محل پایانه بار ارومیه را نشان می‌دهد.

به گزارش تین نیوز  28 خرداد مدیر کل دفتر حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از استقرار نمایندگان ادارات راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ۱۰ استان کشور با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی و بسیج و اعزام حداکثری ناوگان به بندر امام در این بندر خبر داد.

بر اساس خبری که به نقل از روابط عمومی این سازمان رسانه‌ای شد، غلامحسین دغاغله افزود:  با توجه به فراخوان 10 استان و استقرار نمایندگان حمل‌ونقل کالا متشکل از معاونان و روسای ادارات حمل‌ونقل کالای استان‌ها، مقرر شد اعزام ناوگان فله بر با اولویت مبدا بندر امام در دستور کار ادارات قرار گیرد.

وی افزود: هر استان با اتخاذ تدابیر لازم، با همکاری شرکت‌های حمل‌ونقل خود از ناوگان ملکی استفاده کرده و این ناوگان را به منظور حمل و بارگیری کالاهای اساسی شامل شکر، ذرت، سویا، کنجاله، کود شیمیایی، دان چین و انواع خوراک دام که اولویت حمل محسوب می‌شوند را به کار خواهند گرفت که به سمت بندرامام  هدایت می‌شوند و در این زمینه هر شرکت باید حداقل دو دستگاه از ناوگان ملکی خود را به صورت هفتگی به سمت بندر امام اعزام کند.

photo_2019-06-25_11-02-56

photo_2019-06-25_11-01-42

photo_2019-06-25_11-01-32

photo_2019-06-25_11-01-08

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.