| کد خبر: 174775 |

◄ کارت به کارت برای رانندگان تاکسی‌های آنلاین ممنوع است

از سوی برخی از مسافران عنوان می شود که رانندگان در روزهای آخر هفته یا تقاضایی پرداخت نقدی دارند یا این که از مسافران می‌خواهند که هزینه سفر را به حساب شخصی‌شان کارت به کارت کنند.

تین نیوز

پرداخت هزینه سفر مسافران اپ‌ها از طریق کارت به کارت به حساب راننده غیرقانونی است.

به گزارش تین‌نیوز، درخواست پرداخت وجه از طریق انتقال کارت به کارت از طرف رانندگان به شماره حساب شخصی از جمله مشکلات مسافران تاکسی‌های آنلاین است.

از سوی برخی از مسافران عنوان می شود که رانندگان در روزهای آخر هفته یا تقاضایی پرداخت نقدی دارند یا این که از مسافران می‌خواهند که هزینه سفر را به حساب شخصی‌شان کارت به کارت کنند.

این در حالی است که گاها در نقل و انتقال اشتباهاتی رخ می‌دهد، اما با توجه به این که مسافر خارج از راه‌های پیش‌بینی شده در اپ، اقدام به پرداخت کرده است، در صورت بروز خطا یا انتقال وجه بیش‌تر، شکوائیه او قابل بررسی نیست و شبکه پشتیبانی نیز امکان بررسی و عودت وجه اضافه را ندارد.

بنابراین گزارش، مسافری که از وضعیت وایز وجه شکایت داشت به تین‌نیوز گفت: به درخواست راننده واریز وجه را کارت به کارت انجام داده که به اشتباه بیش‌تر از مقدار کرایه پرداخت کرده است و راننده جوابگوی تماس‌های این مسافر نیست.

 در این خصوص تین‌نیوز با پشتیبانی این اپلیکیشن تاکسی‌آنلاین صحبت کرد،  این پشتیبانی اعلام کرد: پشتیبانی در جهت رفع مشکلات واریز وجه در زمینه‌هایی که قوانین آن شرکت‌ تاکسی آنلاین  در پرداخت وجه رعایت نشود، همکاری  نمی‌کند.

در مقابل رانندگان تاکسی‌های آنلاین نیز از بدقولی و رفتارهای غیرقانونی اپ‌ها گلایه می‌کنند.

به‌گزارش خبرنگار تین‌نیوز از شبکه‌های اجتماعی، یک راننده در مورد روند تسویه وجه سفر گفت: تاکسی‌های آنلاین در موعد مقرر وجه را به حساب راننده واریز نمی‌کنند و در روزهای آخر هفته، نیز کرایه‌های که از طریق اپ انجام شده، با تاخیر سه روزه به حساب راننده واریز می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.