| کد خبر: 196909 |

سازمان هواپیمایی کشوری از این ایرلاین قدرانی کرد؛

◄ سهم ناچیز «آسمان» از شکایات مسافران هوایی در سامانه حقوق مسافر

اخیراً سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان در رابطه با نحوه پاسخگویی و رسیدگی مسئولین این ایرلاین نسبت به شکایات مسافران در سامانه حقوق مسافر قدردانی کرده است.

تین نیوز

اخیراً سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای از عملکرد شرکت هواپیمایی آسمان در رابطه با نحوه پاسخگویی و رسیدگی مسئولین این ایرلاین نسبت به شکایات مسافران در سامانه حقوق مسافر قدردانی کرده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در متن توضیحات سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به شرکت هواپیمایی آسمان آمده است؛ در راستای پایش عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و بررسی آماری و نموداری نحوه پاسخگویی مسئولین رسیدگی، شکایات این شرکت‌ها در سامانه حقوق مسافر در بازه زمانی 4 ماهه اول سال جاری، سهم آن شرکت 7 درصد از کل شکایات دریافتی در این سامانه بوده است.

همچنین برابر آمار استخراج شده از سامانه مذکور، شرکت هواپیمایی آسمان رتبه اول در بین شرکت‌های هواپیمایی را در نحوه و میزان پاسخگویی به شکایات را کسب کرده است.

مصطفی رضوانیان مسئول رسیدگی به امور شکایات شرکت هواپیمایی آسمان در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص نامه سازمان هواپیمایی کشوری توضیح می‌دهد: بر اساس اعلام سازمان سهم شرکت هواپیمایی آسمان از میزان شکایات 7 درصد و نحوی پاسخگویی و رضایت‌مندی مسافران از نحوی رسیدگی به شکایات 100 درصدی بوده است و تنها دلیل این موضوع این بوده که پاسخگویی ما برای مسافر و سازمان هواپیمایی کشوری قانع‌کننده و بر اساس دستورالعمل حقوق مسافر بوده است.

او در ادامه افزود: بیشترین شکایات معمولاً در بخش تأخیرها بوده است چرا که مسافران انتظار دارند به‌موقع به مقصد خود برسند؛ این در حالی است که معمولاً بیشتر ایرلاین‌ها در راستای حفظ ایمنی پرواز تأخیرهایی را دارند.

مسئول رسیدگی به امور شکایات شرکت هواپیمایی آسمان توضیح داد: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری تنها ایرلاینی که صددرصد پاسخگو بود و رتبه خوبی در تعداد اندک شکایات با توجه به فراوانی پرواز داشته شرکت آسمان بوده است.

وی اظهار داشت: حدود دو سالی است که سامانه شکایات مسافران در سایت سازمان هواپیمایی کشوری راه‌اندازی شده که در این مدت برای اولین بار است که به این نحو ایرلاین‌ها برای یک دوره چهار ماهه مورد پایش قرار گرفته‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.