| کد خبر: 148722 |

بازدید مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر از پروژه های تایدواتر در بندر امیرآباد

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر به همراه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تایدواتر از پروژه های در حال فعالیت این شرکت در بندر امیرآباد بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر به همراه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تایدواتر از پروژه های در حال فعالیت این شرکت در بندر امیرآباد بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، دکتر عیسی رضایی ، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر بعنوان سهامدار اصلی تایدواتر ضمن بازدید از پروژه های فعال شرکت تایدواتر در بندر امیرآباد در جریان روند پیشرفت پروژه های جدید این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید؛ مهدی اعتصام ، مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه با ارائه گزارشی به تشریح روند احداث سیلوی غلات 41 هزار تنی این شرکت در بندر امیرآباد که با 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده، پرداخت.

همچنین در ادامه، گزارشی از آخرین وضعیت خرید تجهیرات جدید تایدواتر برای بندر امیرآباد توسط مدیر ناحیه مازندران تایدواتر ارائه و عملکرد این شرکت در بندر امیرآباد بر اساس شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به عنوان سهامدار عمده شرکت تایدواتر با آرزوی موفقیت های بیشتر برای شرکت از برنامه های جدید برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد توسط تایدواتر استقبال و خواهان توسعه فعالیت های این شرکت در تمامی بنادر ایران شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.