| کد خبر: 258050 |

◄ تسهیل تردد مسافران مترو در ایستگاه تئاترشهر

گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه مترو تئاترشهر بزودی مورد بهره برداری قرارخواهدگرفت.

تین نیوز

گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه مترو تئاتر شهر به عنوان دومین معبر ورود و خروج مسافران متروی این ایستگاه که کارکرد دسترسی به زیر گذر و ضلع شمال شرقی چهار راه ولیعصر (عج) را ایفاء می کند، بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. عملیات حفاری و سازه نگهبان این ورودی ، پیشتر توسط شهرداری منطقه 6 تهران در قالب ساماندهی و اجرای زیر گذر چهار راه ولیعصر (عج) صورت گرفته بود و حالا باقیمانده کار توسط خط 4 مترو تهران در حال به سرانجام رسیدن است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) " مهندس حسن کاووسی فر " مجری خط 4 مترو تهران با اشاره به مطلب فوق گفت : گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه مترو تئاتر شهر ، در واقع معبری جدید برای ایجاد امکان انتخاب مسیر ورود و خروج از ایستگاه مترو و همچنین زیر گذر ساخته شده در چهار راه ولیعصر (عج) محسوب می شود.

شرکت مترو تهران در ادامه کارهای انجام شده قبلی، عملیات تکمیل بخش های سازه ای، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی این گالری را بر عهده گرفته و در حال حاضر مشغول نصب و راه اندازی 2 دستگاه پله برقی، تکمیل سقف کاذب گالری، نصب چراغ های روشنایی و برخی نازک کاری های دیگر هستیم تا ان شاءا... بزودی بتوانیم این ورودی جدید را تقدیم شهروندان کنیم.

کاووسی فر در پایان افزود : با راه اندازی گالری جدید، روند تردد مردم در فضاهای زیر سطحی این محدوده تسهیل شده و دسترسی به نقاط مختلف چهار راه ولیعصر (عج) خصوصاً در ساعات اوج مراجعه مسافران، شکل مناسب تری به خود خواهدگرفت.

مترو تئاترشهر2

مترو تئاتر شهر

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.