| کد خبر: 212958 |

قطارها، ایستگاه‌ها و پایانه‌های مترو تهران به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: ضدعفونی قطارها، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها هر روز در چندین نوبت و به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: ضدعفونی قطارها، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها هر روز در چندین نوبت و به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره تمهیدات مترو جهت مقابله با کرونا  اظهارداشت: تلاش کرده ایم با نصب نشانه‌ها در قسمت گیت ورودی ایستگاه و در قطارها توجه مسافران را نسبت به استفاده از ماسک جلب کنیم.

وی با اشاره به استفاده شهروندان از مترو برای سفرهای درون شهری افزود: تنها راه اجرای موفق این طرح همکاری شهروندان و مسافران و استفاده از ماسک در اماکن مترو تهران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه ما در شرکت بهره برداری مترو برای اجرای طرح‌رعایت‌ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با نصب بر چسب‌هایی سعی کرده‌ایم تا این حساسیت را در بین شهروندان و مسافران ایجاد کنیم که در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی(مترو) برای سفرهای درون شهری برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق نظر کارشناسان و متخصصین حوزه سلامت  فاصله ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند و با زدن ماسک از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کنند.

نوبخت با بیان اینکه تمهیداتی همچون ضدعفونی قطارها، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها هر روز در چندین نوبت و به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا  انجام می شود و با توجه به نصب برچسب‌های ورود بدون ماسک ممنوع در مترو اشاره کرد و گفت: اجرا شدن این طرح تنها  توسط خود مسافران امکان پذیر است و از همه شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران به این نکته توجه کنند و بدون ماسک وارد شهر زیرزمینی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مترو وسیله حمل و نقل انبوه‌بر است و شرایط آن با سایر وسایل حمل و نقل عمومی متفاوت است و باید رعایت نکات بهداشتی مورد توجه بیشتری قرار گیرد. امیدوارم مسافران مترو با آموزش‌هایی که از طریق مختلف ارایه داده شده هوشمندانه خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نوبخت گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته تا کنون ما در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت ناوگان در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به شهروندان و مسافران مترودر حال خدمات رسانی هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.