| کد خبر: 225805 |

◄ نشست هماهنگی و تشریح روند بازسازی ۵ هزار دستگاه اتوبوس درون شهری تشکیل شد

طرح بازسازی 5 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری در 67 شهرداری کشور اجرا می شود و به این منظور تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری ها منعقد شده و نظارت بر اجرای آن بر عهده سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و استانداری هاست.

تین نیوز

نشست هماهنگی و تشریح بازسازی ۵ هزار دستگاه اتوبوس درون شهری بصورت ویدیو کنفرانس با حضور دکتر نصرتی جانشین رییس سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، نمایندگان شهرداریها و شوراهای شهر مرتبط با این طرح، مدیران کل دفاتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری ها و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و صندوق کارآفرینی امید همزمان با ۲۹ دی روز هوای پاک تشکیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، مرضیه حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور در خصوص این جلسه گفت: طرح بازسازی 5 هزار دستگاه اتوبوس درون شهری در 67 شهرداری کشور اجرا می شود و به این منظور تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری ها منعقد شده و نظارت بر اجرای آن بر عهده سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور و استانداری هاست.

وی افزود: به موجب برنامه ریزی های صورت گرفته، در مرحله نخست، پیش پرداخت به حساب شهرداری واریز می شود و در مراحل بعدی براساس پیشرفت کار و تایید آن،  مابقی تسهیلات بازسازی اتوبوس از سوی صندوق کارآفرینی امید به شهرداری ها پرداخت خواهد شد.

حصاری در ادامه اظهارکرد: با بازسازی صورت گرفته و تعمیرات اساسی اتوبوس ها ضمن تمدید خدمت آنها به مدت 5 سال در ناوگان اتوبوسرانی شهری، علی الخصوص در کلانشهرها، امکان اخذ معاینه فنی برای اتوبوس های بازسازی شده فراهم می شود که باعث کاهش آلایندگی و تردد ایمن آنها در شهرها خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه ضمن تشریح فرایند بازسازی اتوبوس ها و پاسخ به سوالات بر تامین اعتبارات مورد نیاز بهره برداری اتوبوس ها توسط شهرداریها نیز تاکید شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.