| کد خبر: 225239 |

معرفی طرح‌های شهرداری‌ها به بانک مرکزی برای انتشار اوراق مشارکت

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از معرفی طرح‌های حمل‌ ونقل شهری شهرداری‌ها شامل توسعه ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری برای انتشار اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ به بانک مرکزی خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از معرفی طرح‌های حمل‌ ونقل شهری شهرداری‌ها شامل توسعه ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری برای انتشار اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ به بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسعود نصرتی افزود: به استناد بند «د» تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور ردیفی برای کمک به شهرداری‌ها از طریق انتشار و فروش اوراق مشارکت پیش‌بینی‌شده است که در این رابطه، پس از دریافت درخواست شهرداری‌ها و بررسی تخصصی و فنی طرح توجیهی پروژه‌ها در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور، صورت مبلغ اوراق مشارکت هر شهرداری تعیین و معرفی آنها توسط وزیر کشور به بانک مرکزی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا در روزهای اخیر تعدادی از شهرداری‌ها برای استفاده از اعتبارات اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ با امضاء وزیر کشور به بانک مرکزی معرفی‌شده‌اند که شهرداری‌های معرفی‌شده برای طرح توسعه ناوگان اتوبوسرانی درون شهری عبارتند از: شهرداری تبریز به میزان یکهزار میلیارد ریال، شهرداری زاهدان به میزان ۹۰۰ میلیارد ریال، شهرداری ارومیه به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال، شهرداری شاهین شهر به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال.

نصرتی اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری و قطار شهری، شهرداری قم به میزان ۳هزار میلیارد ریال، شهرداری اصفهان به میزان ۴هزار میلیارد ریال و شهرداری اسلامشهر به میزان یکهزار میلیارد ریال به بانک مرکزی معرفی‌شدند.

وی اظهار کرد: با معرفی این شهرداری ها، جمع اوراق مشارکت تائید شده از سوی وزارت کشور به مبلغ ۵۸ هزار ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده که معادل ۷۳ درصد کل مبلغ پیش بینی شده در قانون است.

نصرتی افزود: در روزهای آتی نیز سایر شهرداری ها به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه تا سقف مبلغ بند (د) تبصره (ه) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کشور برای ادامه فرآیند انتشار اوراق مشارکت، معرفی خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.