| کد خبر: 247337 |

130 هزار زائر ناوگان حمل و نقل عمومی را برای سفر به مشهد برگزیدند

در ایام دهه پایانی ماه صفر و همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۱۳۰ هزار زائر آستان رضوی، ناوگان حمل ونقل عمومی را برای سفر به مشهد مقدس انتخاب کرده‌اند.

تین نیوز

در ایام دهه پایانی ماه صفر و همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ۱۳۰ هزار زائر آستان رضوی، ناوگان حمل ونقل عمومی را برای سفر به مشهد مقدس انتخاب کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به نقل، داریوش امانی حاشیه قرارگاه مرکزی حمل و نقل و جابجایی زائران حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر با بیان این مطلب افزود: با توجه به شروع سفرهای زائران حرم رضوی به منظور شرکت در مراسم رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع) از روز پنجشنبه 31 شهریور تا ساعت 14 روز یکشنبه سوم مهر این تعداد زائر بوسیله 6 هزار و 383 دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به مقصد شهر مشهد جابجا شده اند.

وی گفت: سهم جابجایی زائران یاد شده به‌وسیله ناوگان اتوبوسی 60 درصد و سایر ناوگان شامل مینی بوس، میدل باس، ون و خودروهای سواری کرایه پلاک عمومی برون شهری نیز 40 درصد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین شهری برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد راه اندازی می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.