| کد خبر: 191129 |

◄ آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان برای جابه‌جایی مسافران تابستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه‌جایی مسافران تابستانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه‌جایی مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، محمد رضا نازک کار، اظهار کرد: 140 شرکت حمل و نقل مسافر استان با حدود 2هزار و580 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه آماده ارائه خدمات و جابه‌جایی مسافران تابستانی به اقصی نقاط کشور است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان،  سپس با اشاره به این‌که بیش از  3هزار و 976 راننده حرفه‌ای در بخش حمل و نقل مسافر استان مشغول فعالیت هستند گفت: برنامه‌ریزی مناسب جهت جابه‌جایی مطلوب مسافران تابستانی صورت پذیرفته و مشکلی به لحاظ تهیه بلیت در استان وجود ندارد.

وی یادآور شد: پیش بینی وسائط نقلیه مورد نیاز برای نقل و انتقال مسافران به‌ویژه در ایام پیک سفر انجام گرفته و هموطنانی که قصد مسافرت‌های تابستانی را دارند، می‌توانند با مراجعه به پایانه‌ها و دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل مسافر و یا وب سایت‌های فروش بلیت شرکت‌ها، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در ادامه گفت: در تابستان سال گذشته 1میلیون و 230 هزار و 768مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد درون و برون استانی عزیمت کردند.

وی اظهار داشت: استان‌های تهران، مشهد، اصفهان بیش‌ترین مقاصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی طی تابستان سال گذشته بودند.

 نازک کار سپس یادآور شد: 42 اکیپ راهداری با 475 نیروی راهدار و 288 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به صورت گسترده در سطح محورهای استان فعالیت می‌کنند و آماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 14مجتمع خدماتی – رفاهی نیز در سطح محورهای شریانی استان آماده خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی هستند.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.