| کد خبر: 188801 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

◄ اعلام بار آنلاین ابزار جلب اعتماد رانندگان است

در اجرای سامانه اعلام بار آنلاین، آنچه که اصلی‌ترین سرمایه ما محسوب می شود، اعتماد رانندگان است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اهمیت موضوعات مرتبط با حمل و نقل به ویژه رعایت حق و حقوق رانندگان، گفت: در اجرای سامانه اعلام بار آنلاین، آنچه که اصلی‌ترین سرمایه ما محسوب می شود، اعتماد رانندگان است.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، مهدی میقانی اظهار داشت: نظم و نسق دادن به روابط بین اضلاع دخیل و مرتبط در بحث حمل و نقل و شفاف تر و قابل رصدترشدن اشکالات و مفاسد موجود، بخشی دیگر از اهداف اجرای این سامانه است.

به گفته وی، سامانه اعلام بار آنلاین سامانه ای است که رانندگان از طریق نصب اپلیکیشن آن در گوشی تلفن همراه، بار خود را بدون حضور فیزیکی دریافت می کنند.

میقانی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد بارهای استان توسط پلیس راه کنترل می شود و تشکل های صنفی حمل و نقل بار هیچ گونه کنترلی بر آن ندارند که با اجرای این سامانه بسیاری از موضوعات موجود رفع شده و یا کاهش می یابد.

وی، نظارت بدون سیستم و سامانه را، کاری سخت بیان کرد و گفت: در مرحله اول این سامانه بزودی و به طور آزمایشی در شهرستان های گرگان و آق قلا اجرا و سپس به سراسر استان تعمیم داده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اظهارداشت: شرکت نرم افزاری این سامانه یکی از ۱۹ شرکت مجاز دفتر فناوری سازمان متبوع بوده که مجوز صدور بارنامه را دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.