| کد خبر: 180222 |

◄ راه اندازی سامانه مدیریت پروژه های عمرانی در استان تهران

راه‌اندازی سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی در این اداره کلید خورد.

تین نیوز

شفاف‌سازی و رصد پروژه‌ها با اجرای سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی تحقق یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران؛ این سامانه در 9 دی‌ماه با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان و هیات همراه و مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران رونمایی شد.

مقبلی معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هدف استفاده از این سامانه را ایجاد اطلاعات، ثبت و بایگانی اسناد و نیز کنترل پیشرفت پروژه‌های عمرانی تحت شبکه عنوان کرد.

حیدر نوروزی افزود: این سامانه باهدف شفاف‌سازی و امکان دسترسی مدیران، کاربران سازمانی، پیمانکاران، ناظرین و مشاوران مرتبط در سطح کشور طراحی‌شده است.

مقبلی شفاف‌سازی اطلاعات را یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد و تصریح کرد: دسترسی آسان مدیران به اطلاعات و گزارش‌گیری از پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها و قراردادها، دسترسی آسان به فهرست‌بها، بخشنامه‌ها، آنالیز بها و شاخص‌های تعدیل به‌صورت آنلاین برای کلیه کاربران و نیز بایگانی الکترونیکی و حذف اسناد کاغذی از مزیت‌های عمده راه‌اندازی این سامانه است.

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در خصوص فواید راه‌اندازی این سامانه گفت: اکنون این امکان وجود دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌صورت دقیق پروژه‌های عمرانی را به‌صورت لحظه‌ای رصد کنند.

نوروزی دیگر قابلیت‌های سامانه مدیریت پروژه‌های عمرانی را چنین برشمرد: تهیه برآورد پروژه‌های عمرانی، ایجاد صورت‌وضعیت توسط پیمانکاران، بررسی اسناد و صورت‌وضعیت‌ها توسط مشاور و کارفرما، کنترل گردش کار، ارسال سیستمی، بایگانی و دسترسی آسان به اسناد، مدیریت پروژه‌های ثبت‌شده به تفکیک نوع پروژه و محل اجرا، پایش پروژه‌ها در همه مراحل توسط مدیران ستادی و استانی از عمده مزیت‌های این سامانه است.

نوروزی در پایان استفاده فراگیر تمام کاربران از این سامانه را لازم دانست و افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در پی تحقق دولت الکترونیک و نیز تسریع، تصحیح و شفاف‌سازی پروژه‌ها از روند مکانیزه و سیستمی شدن امورات استقبال و به شکل شایانی این سامانه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.