| کد خبر: 178676 |

◄ ​ شروع طرح راهداری زمستانی از آذر ماه سال 97 تا فرودین سال 98

طرح راهداری زمستانی از آذر ماه سال 97 تا فرودین سال 98 ​ شروع شد.

تین نیوز

 عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در خصوص طرح راهداری زمستانی گفت: طرح راهداری زمستانی از 15 آذرماه سال 97 آغاز و تا 15 فروردین سال 98 ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران؛ مصدقی در ادامه افزود: در این طرح 470 نیروی کارآمد و متخصص در امر راهداری با تجهیز و به‌کارگیری207 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک که 22 مورد آن ویژه گشت راهداری هست با تمام توان ارتقا سطح ایمنی و سهولت تردد کاربران جاده‌ای را عهده‌دارند.

وی افزود: 26 راهدارخانه فعال و مجهز به سیستم‌های گرمایشی و امکانات رفاهی آماده امدادرسانی و اسکان موقت هم‌وطنان بوده و 39 باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال نیز در محورهای مواصلاتی این استان آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز می‌باشند.

معاون راهداری از مشارکت 13 اداره تابعه در شهرستان‌های استان تهران و ذخیره‌سازی حدود 30 هزار تن نمک جهت نمک‌پاشی، یخ‌زدایی و عملیات برفروبی سه هزار کیلومتر راه‌های موجود در محورهای منتهی به استان تهران خبر داد و افزود امید است امسال شاهد افزایش رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای از سفرهای زمستانی باشیم.

مصدقی با اشاره به آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات راهداری گفت: در زمان اجرای این طرح، راهداران تلاشگر با تمام توان، موجبات روانی ترافیک و سهولت تردد کاربران جاده‌ای را فراهم وامداد رسانی و افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در تمامی محورها را عهده‌دارند.

معاون راهداری اداره کل در پایان به رانندگان توصیه کرد: در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر ضروری، از طریق سامانه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع و به تجهیزاتی از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم مجهز باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.