| کد خبر: 174173 |

◄ رفع معارضین برق و گاز مجاور پروژه تقاطع غیرهمسطح دوگاز در منطقه ۲۱

معاون فنی و عمرانی منطقه ۲۱ از رفع معارضین برقی و ایستگاه گاز شرکت عالی‌نسب در مجاورت پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید لشگری-سه راهی اندیشه (دوگاز) خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی این منطقه بابیان اینکه پروژه «دوگاز» به دلیل اتصال محورهای شهید خرازی در منتهی الیه شمالی و به ترتیب شهید حکیم، آزادراه تهران-کرج، شهید لشگری و فتح در منتهی الیه جنوبی و در ادامه اتصال به کمربندی شهریار، پروژه‌ای قابل‌توجه با عملکردی ویژه در پهنه غرب پایتخت است، گفت: این پروژه مشارکتی موجب سهولت بیشتری در سفرهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در محدوده ورودی غربی پایتخت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مهدی قره‌خانی در همین خصوص افزود: در مسیر پیشرفت فیزیکی و توسعه پروژه مشارکتی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید لشگری-سه راهی اندیشه (دوگاز)، معارضین برقی و ایستگاه گاز شرکت عالی نسب وجود داشت که با تدابیر لازم و تشکیل جلسات مشترک فی‌مابین مدیریت شهری منطقه ۲۱ با ادارات برق و گاز غرب تهران؛ این موارد برطرف شد.

قره‌خانی در خاتمه یادآور شد: به دلیل معارض بودن تیرهای برق ضلع جنوبی با عرشه¬ پل تقاطع دوگاز، با طرح گرفتن خاموشی از اداره برق، جابجایی شبکه ۲۰ کیلوولت در ضلع جنوبی این پروژه توسط حوزه فنی و عمران منطقه ۲۱ صورت گرفت، همچنین به‌منظور رفع معارض ایستگاه گاز شرکت عالی‌نسب در پروژه تقاطع غیرهمسطح دوگاز، نسبت به قطع گاز این پست جهت رفع معارض اقدام شد.

 ایجاد تقاطع‌های غیر هم‌سطح به‌خصوص در تقاطع آزادراه کرج و جاده مخصوص، علاوه برافزایش امکان دسترسی و انتخاب مسیر، موجب تجزیه حجم تردد به دسترسی‌های مختلف و کاهش تراکم ترافیک در نقاط خاص (در حال حاضر بزرگراه‌های فتح و لشگری) خواهد شد، ضمن اینکه امکان برقراری ارتباط به نقاط مختلف شهر از طریق بزرگراه‌های شهری را نیز فراهم خواهد ساخت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.