| کد خبر: 172918 |

◄ 310 کیلومتر از محورهای ارتباطی تویسرکان خط‌کشی شدند

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان از اجرای عملیات خط‌کشی در سطح محورهای ارتباطی به طول 310 کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان، گفت: این اداره به‌منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌خصوص در زمان مه‌گیر بودن مناطق کوهستانی در شب بادید محدود، تفکیک باندهای رفت‌وبرگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط‌کشی را در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، ابراهیم نانکلی افزود: به همین منظور در چهارماهه نخست امسال عملیات خط‌کشی به طول 310 کیلومتر در محورهای ارتباطی تویسرکان انجام‌شده است. نانکلی ادامه داد: در این مدت هم‌چنین به‌منظور تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت‌وآمد 883 تابلو اخطاری و انتظامی تعمیر و نصب، 12‌تابلو اطلاعاتی تعمیر و 175‌تابلو ایمنی و استوانه‌ای نصب‌شده است.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان، آزادسازی حریم را از دیگر اقدامات اجرایی اداره ایمنی درراه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: در چهارماهه نخست امسال سه کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان تویسرکان آزادسازی شده‌اند.

نانکلی با اشاره به این‌که انجام هرگونه عملیات نظیر دیوارکشی، ساخت‌وساز و ایجاد تاسیسات در حریم قانونی راه و شعاع یک‌صد متری پس‌ازآن، براساس قانون اصلاح قانون ایمنی راه‌ها بدون اخذ مجوز از اداره راهداری و حمل و جاده‌ای ممنوع است، یادآور شد: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی بدون هماهنگی اقدام به ساخت‌وساز غیرقانونی در این محدوده می‌کنند.

نانکلی اضافه کرد: در این مدت 108 مورد رسیدگی به مسائل حریم در محورهای حوزه استحفاظی تویسرکان پیگیری شده است. این مسئول در ادامه رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر، علائم و سرعت کاه، ایجاد شیارهای طولی و عرضی، تهیه و نصب نیوجرسی و آشکارسازی نقاط پرحادثه را از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت بیان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.